Gjest Knipe Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Tror jeg tar denne som gjest. Vel, jeg bare begynner på begynnelsen. For to år siden begynnte jeg i ny jobb og trives kjempegodt. Ca et år etter at jeg begynnte kom en ny ansatt, kjekk fyr og et par år eldre enn meg. Etter et par måneder møttes vi tilfeldig på et vorspiell og fant ut at vi hadde nære felles bekjente, endte på nach og hadde sex. Etter den episoden ble det litt rar stemning på jobb men den gikk seg til etterhvert og jeg tenkte ikke mye over det. Så ble det etterhvert til at vi snakket mye på msn og sendte noen sms, ikke noe flørtete eller spesiellt, vi bare snakket. Litt hinting utover de sene nattetimer men ingenting noen av oss gikk videre med. Så etter en god del månder til endte vi i senga igjen og har bare gjort det oftere det siste halvåret. Ingen av oss har nevnt noe om noe seriøst, følelser eller noe slikt. Ingen på jobben vet hva som foregår og veldig få i begges omgangskrets er klar over hvordan ståa er. Problemet er (selvfølgelig) at jeg har blitt aldri så lite betatt. Men jeg aner ikke hvor jeg har ham. Jeg tror han er ganske sjenert siden det er jeg som har tatt mest intiativ i dette her. Av og til virker han innesluttet og aldri så lite overlegen som om ingenting har skjedd mellom oss, for så å pluttselig snu helt om å bli dønn sjarmerende og hyggelig. Det blir bare så vanskelig å lese ham siden vi jobber sammen og er nødt til å holde en lett og høfflig tone der. Jeg er ganske sjenert av meg selv og tror det har preget "forholdet" mye i begynnelsen, siden det var en del flørting fra hans side som jeg ikke helt klarte å besvare eller fange opp hele tiden. Etter nyttår bestemte jeg meg for å slutte med hele greia å glemme ham, vi snakker nesten aldri på msn lengre og ingen av oss sender noe særlig sms. Selv om vi har et mer avslappende forhold tilhverandre enn på lenge (iallefall fra min side) og i tillegg har mer sex virker det som om det har kjølnet fra hans side. Men det er ikke så lett å glemme ham når vi jobber på samme sted. Ikke bare er han der nesten hele tiden utenfor arbeidstiden men vi har ofte vakter samtidig som gjør at det er umulig for meg å holde meg unna ham. Jeg kan ikke gjøre kort prosess å slette msn, telefonnummer, facebook osv. Så hva i alle dager gjør jeg da? Hvordan skal jeg få denne oppblomstringen av følelser til å stoppe når jeg blir matt i knærne hver gang jeg ser ham (og det er så og si hver dag) og han tilvanlig ikke er noe annet en sjarmerende og hyggelig? Jeg har veldig lite lyst til å snakke med ham om det siden jeg ikke har anelse om hvor seriøst han mener det er/har vært/kan bli mellom oss. Det kan bli veldig pinlig på jobb noe jeg helst vil unngå. Noen som har tips i det hele tatt? Jeg er helt blank og veldig sliten av hele greia. Meget mulig dette er rotete forklart, og det er mange hull i historien, men det er bare å spørre hvis det er noe vesentlig.
Gjest TS Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Jeg kan jo legge til noen små detaljer som sikkert er vesentlig når jeg tenker over det. Vi har bare hatt sex når det har vært alkohol inne i bildet. Ikke at vi nødvendigvis har vært sørpe fulle, men iallefall påvirket i større elle rmindre grad. Han har vært på besøk et par ganger edru, men da har jeg (eller begge?) vært alt for sjenerte til å gjøre noe annet enn å sitte pent ved siden av hverandre å se film. Så i det store og hele tror jeg det bare er fyllesex fra hans side, selv om han han kommet hjem til meg om natten etter vi har drukket "bare for å prate" som sa. Men jeg regner med det bare var for å lure meg til å tro at han ikke BARE er ute etter sex slik at jeg blir lettere på tråden neste gang eller noe. Eller kanskje jeg bare er paranoid. Uff, jeg vet ikke lengre, jeg er så lei av å tenke på alt dette
Gjest Flode Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Har vært i en lignende situasjon og der sendte jeg tilslutt en sms der jeg spurte om han kunne tenke seg å se om det kunne bli noe mer eller bare la det som hadde skjedd bare bli med det, og fortsette som kollegaer... Jeg fikk nei, og det var helt forferdelig å gå på jobb neste dag, men når jeg traff han og klarte å se han i øynene forsto jeg at det bare var jeg som var forelsket i tanken på å være forelsket, og litt etter litt var vi like gode kollegaer igjen...
Gjest TS Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Takk for svar, men for meg så er det iallefall ikke i skrivende stund et alternativ :/
Gjest Flode Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 Hva tenker du at du må/vil gjøre da? Hvis du ikke kan prate med han (ikke engang på sms), da er det vel bare å fortsette som du gjør nå da...??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå