Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Hei Hei Jeg er en jente som skal feire 18 års dagen min. Leter etter et festlokale i Bergen. Gjerne i Laksevåg- Loddefjord området. Har sjekket ut litt, men de fleste steder må man være 20 år for å leie, og det er dumt pga. at jeg bare er 18. Er det noen som har noen tips? Tenker at det skal være plass til ca. 100 personer, samtidig må det ikke være alt for dyrt heller Håper på svar så fort som mulig - Linn
angeleyes Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Jeg har dessverre ingen lokaler å anbefale, men tenkte på en ting. Har du ikke ett eldre søsken eller noen andre over 20 som kan være ansvarlig for lokalet den kvelden? Det er omtrent umulig å få leid lokaler hvis man er 18. I alle fall der jeg bodde da jeg fylte 18 år.
Gjest Gjest_linn_* Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har jo mine foreldre, men de vil ikke ha ansvaret hvis noe blir ødelagt.. skjipe foreldre, men skjønner de på en måte da.. hadde ikke likt å sett fjeset på min far hvis han hadde fått en regning på 10 tusen fordi en idiot hadde kust et vindu hehe men får vel ta en liten jentekveld hjemme da.. så tar jeg det igjenn til 2o års dagen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå