Gjest Fortvila Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Hei! Ser ut til at pus har tisset i saccosekken. Trekket er greit, det er komt i vaskemaskinen, men hva med resten??? Noen gode forslag? Eller må den bare kastes?
Brunhilde Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Dette har jeg ikke forsøkt, men hva om du fyller kulene i et dynetrekk og knytter for før du vasker det i badekaret, eventuelt i vaskemaskinen på 30 grader uten sentrifugering? Eddik fjerner lukt, så det kan du ha i skyllevannet. Som sagt, har ikke prøvd, men ser for meg at det kan være en løsning.
Nausicaä Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Isoporkuler er mulig å få kjøpt, sjekk hos stoff og stil eller der du kjøpte saccosekken. Om du prøver å vaske dem - vær sikker på at det de er inni er TETT, isoporkuler løst i vaskemaskinen er helt sikkert ikke gøy.
Gjest ts Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Takk for svar! Har vasket den og "smurt" den inn med eddik. Orker ikke å tømme ut alle isoporkulene. Går ikke dette, får det bare være.
hysteria Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Katter bruker å tisse og sånt i saccosekker, så heretter foreslår jeg å gjemme den for katten Det er jo nesten som å skrape i sand... på en måte. Bra det ordnet seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå