Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

En bekjent av meg fra ungdomskolen, - femten år har vel gått og jeg møtte ham tilfeldig. La oss kalle ham Terje.

Terje fortalte at dama hans gjennom tre år marie hadde gjort det slutt ved å være utro og pule på og siden senere bli sammen med denne nye fyren vi kaller marius.

Marius er en bekjent av Terje fortalte Terje meg.

Hva skulle Terje gjøre da? Han er dypt forelsket i marie, - han hadde ikke vært utro, og var trofast slik gutter som er forelsket er trofaste. Men marie så litt lettere på dette her, det var visst mye enklere å være den som avviser og deretter hopper på den første beileren, enn det å være den som ble avvist og satt igjen alene sa Terje til meg. Marie fikk jo selvfølgelig masse trøst og kos og det var lett glemme Terje.

Terje visste jo ikke hva han skulle gjøre, - han så på meg og fortsatte, - jeg hadde ikke peiling jeg waco, så jeg bare tok noen kjærlighetsbrev hun hadde skrevet til meg om hvordan hun tenker på meg om natta, noen erotiske fortellinger hun hadde håndskrevet og lagt til tegninge av ståpikken min som hun tegnet fra hukommelsen, to eller tre, jeg husker ikke, men det var ihvertfall to eller tre bilder jeg hadde tatt med nokiaen som hun sugde meg som jeg tok å printet ut, - ser her så får du se bilde!.

Uansett da waco, jeg tok altsammen og bare putta det i postkassa til marius nå for tjue minutter siden. Så får vi se da hva som skjer.

ok, nå har jeg lovet meg selv at siden dette skjedde for to timer siden så skal jeg ringe terje etterpå i kveld og spørre hvordan dette utvikler seg.

Endret av waco
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper Marie har vett til å fortelle alle hvordan han utlevererer sine partneres seksuelle fortrolighet til andre, så ingen jente stoler på ham igjen.

Skrevet (endret)

slapp av nå dere. Jeg har ikke ringt ham enda så vi vet enda ikke hva som har skjedd.

gjest, marie vet det nok ikke enda. Mest sannsynlig så sjekker ikke marius posten før i morgen kan jeg tenke meg.

Men at det er marie som har vært utro, og den som har bedratt, gjort seg ferdig med forholdet før hun har sagt noe, og i skjul brukt kåtheten sin på marius, og krangelen på terje, - ja det kan jeg ikke se bort i fra.

Endret av mrs_bond
Skrevet

Utrolig så mye de forteller deg, alle de vennene du ikke har sett på femten år.

Skrevet

Yepp er det ikke sprøtt? Det virker som om folk har lettere til å betro seg til folk man ikke har så innpå seg.

Men alle som hadde gjort som terje hadde selvfølgelig fortalt det videre fordi en slik handling er vanskelig å grunne på alene.

Gjest Celina
Skrevet

Hehe... Syns dette var bra, selv om jeg ikke hadde gjort det selv. Syns utro mennesker forjener en smekk, ja. Fint at det fins mennesker som kan synke ned på dette nivået, slik at de som vil være utro får noe å bryne hjernen sin på.

Vær mot andre slik du vil at andre skal være mot deg.

Skrevet

Viste han deg virkelig bilde?? :O

Uansett, går utifra at du holder oss oppdatert.

:popcorn:

Skrevet

At Marie fikk masse trøst og kos fra vennene sine betyr kanskje at vennene hennes ikke vet at hun var utro? Terje burde gå videre i livet sitt uten å sende bilder av seg selv til Maries nye kjæreste. Han har all rett til å være sinna, men livet hans må gå videre.

Skrevet

Han må jo gjøre en liten gjengjeldelse mot marius. Tross alt både marius og marie visste begge to godt at de gjorde noe i skjul mot terje. Skal terje noen gang kunne se marius inn i øynene med hevet hode, - eller ønsker dere at han skal ha lutet rygg og se i bakken dersom de møtes?

Marie vet jo ingenting enda. Hun er bare glad og forelsket hun sikkert. Dårlig samvittighet for dårlige handlinger eksisterer ikke for mennesker som er forelsket.

Men en liten lærepenge synes jeg godt de fortjener for det.

Skrevet

Terje risikerer at Marie og Marius kommer til å le av hvor patetisk langt noen synker etter samlivsbrudd.

Gjest StockDama
Skrevet
Terje risikerer at Marie og Marius kommer til å le av hvor patetisk langt noen synker etter samlivsbrudd.

Mer noe ala det ja..

Skrevet

Vi får se hva som skjer. Jeg ville ikke tatt noen forhastet slutning i hvertfall.

Jeg glemte visst å nevne i stad at i følge terje er marius ganske sjalu av seg og blir lett usikker av jenter, - og særlig de han har følelser for.

Gjest *Ulla*
Skrevet (endret)
Vi får se hva som skjer. Jeg ville ikke tatt noen forhastet slutning i hvertfall.

Jeg glemte visst å nevne i stad at i følge terje er marius ganske sjalu av seg og blir lett usikker av jenter, - og særlig de han har følelser for.

På meg virker det som du vil at marius skal bli sint på marie for det terje har lagt i postkassen, og eventuelt bli slem. Så klarer terje (indirekte) å gjøre det slutt mellom dem.

Men uansett: Jeg kjenner jeg gleder meg til å få vite hva som skjer videre. Absolutt.

Endret av *Ulla*
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg forstår denne mannen godt.

Skrevet

Hadde jeg fått det dritet der i postkassa, så hadde tegningen av pikken hans hengt på Rimi, med telefonnummer!

Skrevet

Hvis denne Marius dumper Marie, lurer da på hva Terje sier/gjør hvis Marie plutselig blir "stormforelsket" i Terje igjen...

Skrevet

Hadde jeg fått et bilde av pikken til kjæresten min i posten fra eksen hans så hadde jeg ledd meg ihjel :ler:

Skrevet

morsom tråd, må følge med på denne :ler:

Gjest undres
Skrevet

Og jeg lurer på hva slags omgangskrets Waco har hvor alle damer er utro og gutta er uskyldigheten selv. Vanligvis er det sånn at i de fleste vennekretser så finnes det damer og gutter av forskjellige slag, noen gode og noen dårlige og sånn passe likelig fordelt. Men ikke i denne kretsen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...