Gå til innhold

Dynastiet

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag begynte Dynastiet på igjen på NRK. Kan ikke huske å ha sett noe omtale av det. Men er det noen som husker hvor mye oppstyr det var første gangen serien gikk? Da kom det som nyhet på Dagsrevyen at de hadde gitt etter for presset og ville fortsette å sende :ler:

Skrevet

Ja, husker det, jeg var tenåring på den tiden.

Og folk hadde vinkvelder med venner når Dynastiet gikk, gjorde virkelig maksimalt utav det hele. Husker spesielt forventningen til episoden der Krystle og Alexis sloss. :ler:

Gjest O-Ren Ishii
Skrevet

Begynte det ikke i går? Jeg fikk iallefall med meg en veldig tidlig episode i går, tror det var den første; forberedelsene til bryllupet til Krystle og Blake. Herlig å se igjen, og det er utrolig moro å tenke på oppstandelsen Dynastiet forårsaket da det ble sendt på NRK for første gang. Det er jo riktig så uskyldig. :fnise:

Skrevet
Begynte det ikke i går? Jeg fikk iallefall med meg en veldig tidlig episode i går, tror det var den første; forberedelsene til bryllupet til Krystle og Blake. Herlig å se igjen, og det er utrolig moro å tenke på oppstandelsen Dynastiet forårsaket da det ble sendt på NRK for første gang. Det er jo riktig så uskyldig. :fnise:

Sesong 1 og 2 er ute på dvd .... Alexis entrer serien først i sesongpremieren av sesong 2 - Delicious :)

Skrevet

Det er så gøy å se! jeg får stadige flasbacks og kommerpå hva hver enda rollefigur heter. Jeg digget den serien og samlet på bilder av skuespillerne... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...