Gå til innhold

Brudebukett i tulipaner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det var pent jeg!! Det viktigste er jo hva du syns da... :) Kanskje også en billigere løsning en mange andre buketter, og dermed en fin måte spare bittelitt penger du kan bruke på noe annet du ønsker i bryllupet...?

Skrevet

MEN husk at tulipaner får du ikke tørke da, så hvis du vil beholde buketten er det ikke en god løsning...

Skrevet

Synes den var veldig fin jeg, hvis blomster er satt pent sammen vil det aldri se 'billig' ut selv om du har plukket skogsblomster... Men kansje en liten ulempe at de ikke kan tørkes?

Skrevet
MEN husk at tulipaner får du ikke tørke da, så hvis du vil beholde buketten er det ikke en god løsning...

Synes den var veldig fin jeg, hvis blomster er satt pent sammen vil det aldri se 'billig' ut selv om du har plukket skogsblomster... Men kansje en liten ulempe at de ikke kan tørkes?

Hvis det er noe must å tørke buketten. Blir det noe særlig uansett da?

Skrevet

Jeg skal selv sannsynligvis ikke tørke brudebuketten, men utrolig nydelig de som gjør det og har det som decor i huset.

Skrevet

Du kan jo ta bilde av buketten hos fotografen, og henge opp det istedet?

Buketten var fin den, og ser ikke selvlaget ut i det hele tatt.

Skrevet

Det var veldig fint!

Husk at så mange tulipaner blir veldig mye stilk å holde rundt!

Gjest Pysepus
Skrevet

Nydelig bukett :)

Og når det gjelder tørking... jeg er litt glad for at min ikke kunne tørkes ;) Har jo mange fine bilder av den som gjør det til et fint minne sammen med alle de andre inntrykkene fra dagen vår :hjerte:

Skrevet

Jeg er blomsterdekoratør og veldig glad når folk ikke vil tørke brudebukettene sine, synes ofte det blir grusomt, og likner sjelden på den opprinnelige buketten, dvs fargen falmer, buketten krymper osv. så ta heller mange bilder av den nydelige tulipanbukettene din, og heng helelr det på veggen, ikke la det at den ikke kan tørkes stoppe deg, man går glipp av mange fine blomster hvis man skal tenke slik....

Skrevet

Buketten var nydelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...