Gjest Hege Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Hei! Jeg tenker å ha noe sånt til min brudebukett. Dvs rosa tulipaner. Jeg skal ikke ha det "båndet" på siden. I steden skal jeg ha perler festet til noen av tulipanene. http://www.henriette-halvorsen.no/butikker...brudebukett.jpg Hva syns dere? Er det fint nok med tulipaner? Eller ser det ut som noe jeg har rasket sammen selv..?
Gjest Flode Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Syns det var pent jeg!! Det viktigste er jo hva du syns da... Kanskje også en billigere løsning en mange andre buketter, og dermed en fin måte spare bittelitt penger du kan bruke på noe annet du ønsker i bryllupet...?
Gjest Flode Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 MEN husk at tulipaner får du ikke tørke da, så hvis du vil beholde buketten er det ikke en god løsning...
Trudeluttan Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Synes den var veldig fin jeg, hvis blomster er satt pent sammen vil det aldri se 'billig' ut selv om du har plukket skogsblomster... Men kansje en liten ulempe at de ikke kan tørkes?
Vera Vinge Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 MEN husk at tulipaner får du ikke tørke da, så hvis du vil beholde buketten er det ikke en god løsning... Synes den var veldig fin jeg, hvis blomster er satt pent sammen vil det aldri se 'billig' ut selv om du har plukket skogsblomster... Men kansje en liten ulempe at de ikke kan tørkes? Hvis det er noe must å tørke buketten. Blir det noe særlig uansett da?
Trudeluttan Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Jeg skal selv sannsynligvis ikke tørke brudebuketten, men utrolig nydelig de som gjør det og har det som decor i huset.
Jade Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Du kan jo ta bilde av buketten hos fotografen, og henge opp det istedet? Buketten var fin den, og ser ikke selvlaget ut i det hele tatt.
jippijaja Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Det var veldig fint! Husk at så mange tulipaner blir veldig mye stilk å holde rundt!
Gjest Pysepus Skrevet 9. januar 2009 #9 Skrevet 9. januar 2009 Nydelig bukett Og når det gjelder tørking... jeg er litt glad for at min ikke kunne tørkes Har jo mange fine bilder av den som gjør det til et fint minne sammen med alle de andre inntrykkene fra dagen vår
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #10 Skrevet 10. januar 2009 Jeg er blomsterdekoratør og veldig glad når folk ikke vil tørke brudebukettene sine, synes ofte det blir grusomt, og likner sjelden på den opprinnelige buketten, dvs fargen falmer, buketten krymper osv. så ta heller mange bilder av den nydelige tulipanbukettene din, og heng helelr det på veggen, ikke la det at den ikke kan tørkes stoppe deg, man går glipp av mange fine blomster hvis man skal tenke slik....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå