Gå til innhold

Bomkjøp

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det skjer meg heldigvis sjelden, men de gangene det har skjedd, har jeg stort sett endret mening om plagget etter en stund. Mao. har jeg bare latt plagget ligge i skapet, til jeg plutselig har funnet ut hvordan jeg kan bruke og kombinere det på en fin eller morsom måte.

Men det beste er vel å forebygge bomkjøp, f.eks. ved å alltid ha en plan før man går inn i en klesbutikk, og ikke impulskjøpe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så irriterende med bomkjøp!

Som oftest gir jeg det bort til familie eller venner, men har ogs hendt at jeg har kastet ting i søpla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et eget bytteforum på makeupalley.com hvor man kan liste opp hvilke produkter man vil bytte bort og hvilke man ønsker seg. Kanskje ikke alle produkter som er egnet å bytte bort om de er brukt, men ser ut som det er veldig populært..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det norske på denne siden Mischa? eller kansje det finnes en norsk plass hvor man kan selge eller bytte bort kosmetikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på noe når jeg satt her... (Leste det i et blad en gang.)

Hva med å arrangere byttekveld med venninner? Dere kan bytte klær, sminke, eller andre ting dere ikke vil ha/trenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Charming
Jeg tenkte mere på kosmetkk. Har nettopp kjøpt noen dyre kremer som ikke passet til min hud.

AKKURAT det problemet der hadde jeg for ca. 1 måned tilbake i tid. Jeg gikk og irriterte meg så inderlig over det, inntil en venninne av meg spurte hvorfor i alle dager jeg ikke bare gikk tilbake der jeg hadde kjøpt det. At det burde ikke være noe problem. At når man kjøpte så dyre produkter måtte man ha lov til å gjøre feil og få hjelp med problemet.

Så jeg gikk tilbake til butikken, og det var DE som beklaget at jeg hadde kjøpt feil - tok imot produktene mine med en gang, ga meg noen som var bedre for min hud - og siden disse var billigere fikk jeg til og med pengene igjen. :)

Så GÅ TILBAKE TIL BUTIKKEN! Er jo forskjell på hva man forventer av et billigprodukt og servicen som hører med fra H&M og noe annet man virkelig har lagt penger i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Ulla*

Det blir som regel liggende, helt til jeg innser at det aldri vil bli brukt, og jeg kaster det. Det tar gjerne rundt et år eller mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det norske på denne siden Mischa? eller kansje det finnes en norsk plass hvor man kan selge eller bytte bort kosmetikk?

Det er en del norske medlemmer, men min erfaring er at de fleste ønsker å bytte selv om de bor i USA og vi i Norge. Jeg har som sagt ikke testet det ut, men har fått flere henvendelser der om jeg ikke vil bytte bort produkter jeg har som jeg har gitt dårlige reviews ;)

Vet ikke om et tilsvarende norsk nettsted dessverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, har gjort endel bomkjøp ja. Har gjort de dårligste vurderingene på salg, og synes egenltlig at det er lurt å holde seg vekk fra salg på klær. Med unntak av kvalitetssalget.

De fleste bomkjøpene ender hos Fretex. Sminke som ikke brukes blir oftest liggende leeeenge, før jeg forbarmer meg over det og kaster det i søpla... Har brukt endel penger på slike impulskjøp- dessverre :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...