Gjest Gjest_Lille meg_* Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Sint. Lei meg. Frustrert. Mannen min og jeg har slitt noen uker (se tidligere tråd - så utrolig lei meg). Jeg ga ham rom til å tenke, tre netter på hotell i en annen by - og hva gjør han? Er utro med en 10 år yngre kvinnelig kollega... Er det mulig? Hva får menn til å tenke på at når de skal ut og tenke skal de ut og erobre? Jeg er så utrolig sint, jeg er så utrolig lei meg, jeg er sviktet og bedratt. Det verste er at han løy til meg. Han hadde planlagt at han skulle til henne hele tiden... Hva tenker hun på? 25 år og involvere seg med en gift mann med barn? Hun er selvfølgelig superforelsket i ham, han sier hun ikke betyr noe, men at han ble fanget av alt smigeret og oppmerksomheten. Men hvorfor planlegger han å dra til henne? Jeg skjønner ikke motivasjonen for det - og det er kanskje det som er pyton. Jeg skrev i en tidligere tråd at jeg nesten skulle ønske det var en annen fordi jeg da kunne blitt sint. Det ønsker jeg ikke lenger. Dette er verre enn noe. Jeg har brått alt for mye jeg må ta stilling til... Fortsette, ikke fortsette? Kan jeg få tillit til ham igjen? Vil han kutte henne ut (de jobber sammen....)? Kjenner jeg blir 16 år igjen og har mest lyst til å dra hjem til henne og lugge og slå! Selv om jeg skjønner at dette ikke bare er hennes feil - hvorfor kunne hun ikke ligge unna....? Har så mange spørsmål jeg ikke greier å få svar på, hvorfor tester han ut dette akkurat nå - to uker etter at han sier det er først meg og deretter forholdet det er noe galt med? Jeg mistenker han for at dette har vært grunnen hele tiden, men han sier at så ikke er tilfelle. Desto større grunn til å lure på hva i h... han tenker med og på ved å involvere seg i noe slikt midt oppe i en prosess med partneren sin??? Samtidig er han redd jeg skal hevne meg (!!!) (why should he care..) - så han bryr seg vel noe. Sint. Sint. Sint og frustrert. ÆSJ.
Gjest Gjest_Sofia_* Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Det er kanskje ikke dette som er grunnen, men det er henne som er den utløsende årsaken.. Tro meg.... been there.... Men det kommer han ALDRI til å innrømme...... Føler med deg og håper det ordner seg for deg !! fra meg
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Da jeg fant ut at eksen hadde en affære ringte jeg jenta og snakket med henne. Jeg var ikke sint, men lei meg og i løpet av samtalen viste det seg at han hadde sagt til henne at det bare var formaliteter som gjenstod før han og jeg var ferdige med hverandre og at vi hadde sluttet å ha sex for lenge siden. Så hun gikk egentlig bare og ventet på at det skulle bli de to. Det endte med at ingen av oss var interessert i å fotsette med ham, og jenta viste seg faktisk å være så hyggelig at vi ringte hverandre ofte den første tiden mens vi slet med kjærlighetssorg. Nå sier ikke jeg at elskerinnen til mannen din er en hyggelig jente, men som sagt er det ikke sikkert han har fortalt henne sannheten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå