Gå til innhold

Bestille kjole fra kina på ebay

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vurderer å kjøpe en kjole på ebay.. så lurte jeg på om noen her har kjøpt fra en selger som heter asapbay ?

Selgeren

eller fra denne siden:

Landy bridal

Hvis det er noen, ble dere fornøyd? Passet den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jo tydeligvis en person med KUN positive tilbakemeldinger. Når jeg handler på ebay, så handler jeg kun fra folk som har det.

Skrevet

ja, det var liksom for godt til å være sant.. og så mange som har kjøpt og.

Skrevet

Ut fra hjemmesiden deres så ser det ut som de syr kopier ut fra bildene til kjente merkekjoler. Dette er jeg litt skeptisk til.

Har du sett på Cinderella Bridal Shop? De er litt dyrere, men det er detaljerte beskrivelse av hvordan de lager kjolene, hvor mange lag stoff osv. Og de har bilder av kjoler de selv har sydd, ikke modellbildene til andre.

Hvis du søker her inne på forumet er det noen som har kjøpt derfra som ble veldig fornøyd også. (Husker ikke brukernavnet)

Skrevet

Er du skeptisk fordi det ikke er et skikkelig merke? Eller fordi du tror de er dårlig kvalitet osv? Jeg bryr meg egentlig ikke om hvilket merke det er og sånn.. så lenge dne er fin. Og jeg skal bare bruke den en dag så. Men takk for tipsen, skal se på de kjolene og. :)

Skrevet

Jeg er skeptisk både fordi et er ulovlig og fordi andre her inne sier de har fått papirkvalitet på kjoler som er sydd etter kjente merker.

Uansett hvor flink man er å sy så blir det ikke 100% likt orginalen. Jeg kommer til å bestille fra noen som har bilder av kjoler de har sydd selv. Føler det er mer troverdig.

Skrevet

ja, skjønner hva du mener. Er bare det at jeg har funnet en kjole jeg liker utrolig godt, og absolutt alle som har lagt igjen tilbakemeldinger har vore fornøyde med kjolene sine.. Så det er virkelig fristende.. :P

Skrevet
ja, skjønner hva du mener. Er bare det at jeg har funnet en kjole jeg liker utrolig godt, og absolutt alle som har lagt igjen tilbakemeldinger har vore fornøyde med kjolene sine.. Så det er virkelig fristende.. :P

Gjør det!! Jeg er superfornøyd med min. Fra en annen selger da.

Skrevet

Er ikke meningen å male fanden på veggen, men hvis det er designerkjolen du egentlig har falt for kan fallhøyden være veldig stor.

Skrevet

Ja, det er selvsagt kjolen på bilde jeg vil ha. Jeg vil at den skal være lik den. Men mange av de som har bestilt sier at den er akkurat lik. Men har ikke bestemt meg enda.. Må tenke litt mer..

Skrevet

Spørs sikkert litt også på hvor spesiell den er i forhold til pynt og stoff. KittyBami sier det var noe med perlene på hennes kjole som fikk den til å virke billig.

Skrevet
Jeg er skeptisk både fordi et er ulovlig og fordi andre her inne sier de har fått papirkvalitet på kjoler som er sydd etter kjente merker.

Jeg trodde kun kopier som utgav seg for å være originaler var ulovlig?..f.eks. hvis det var påsydd et maggio sottero - merke på en kopi. Men hvis kopien ikke utgir seg for å være "the real thing", så var det ikke ulovlig?

Skrevet (endret)

Det med å kjøpe kopier av orginaler handler jo mye om man har sett orginalen i virkeligheten også. Har man prøvd originalen i salong tror jeg ofte man kan bli skuffet når man får sydd en kopi. Og så handler det kanskje litt om hvor opptatt man er av detaljer også. Jeg personlig vet at jeg antageligvis ikke ville blitt fornøyd med en kopi fordi jeg henger meg opp i alt fra stoff, til perler og krystaller på kjolen. Men det er nå meg da... Og det er helt sikkert mange som har fått flotte kjoler sydd på denne måten selv om jeg ikke ville tatt risikoen selv :)

Endret av Solstrålejenta
Skrevet

Jeg har kjøpt min kjole fra kina og var veldig skeptisk. Men nå har kjolen kommet og er over all forventning. Og sååååå billig. Er kjempefornøyd, men det er av en annen selger.

Skrevet
Spørs sikkert litt også på hvor spesiell den er i forhold til pynt og stoff. KittyBami sier det var noe med perlene på hennes kjole som fikk den til å virke billig.

Du har rett - jeg synes paljettene på kjolen fra ebay/Kina ser veldig billige ut i forhold til de jeg har prøvd i butikken. Har bestemt meg for å kjøpe en fra butikk, gjerne på salg. Har en avholdt til 2500 kroner, så går trolig for den.

Det er klart at en orginalkjole til 10,000 trolig ser bedre ut og er bedre kvalitet, enn en til 900 kr feks. Jeg ville sjekket ut enda mer - jeg var altfor ukjent på ebay og gjorde for lite reserach før jeg bestilte kjole på ebay.

Skrevet

Hei.. Skulle bare si at jeg droppa kina.. Selv om jeg hadde spart sykt på det. Men nå er drømmekjolen i boks til 8500 kr. Men den er så nydelig!

Skrevet

Uansett hvor flink man er å sy så blir det ikke 100% likt orginalen. Jeg kommer til å bestille fra noen som har bilder av kjoler de har sydd selv. Føler det er mer troverdig.

Nei, min kjole ble heller ikke 100 % lik orginalen, men min kjole var fantastisk nydelig for det. Utrolig flott silkestoff, og fint håndverk. Jeg må si jeg er kjempefornøyd.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Jeg trodde kun kopier som utgav seg for å være originaler var ulovlig?..f.eks. hvis det var påsydd et maggio sottero - merke på en kopi. Men hvis kopien ikke utgir seg for å være "the real thing", så var det ikke ulovlig?

Det trodde jeg også...

Gjest Pupsilure Gjest
Skrevet
Nei, min kjole ble heller ikke 100 % lik orginalen, men min kjole var fantastisk nydelig for det. Utrolig flott silkestoff, og fint håndverk. Jeg må si jeg er kjempefornøyd.

Mvh Yvonne :heiajente:

Min var heller ikke helt lik originalen, men jeg syntes faktisk den var finere enn på bildet av originalen :hoppe: Originalen har jeg ikke sett, og tror ikke jeg bør se den heller, før bryllupet, i tilfelle jeg syntes den er mye finere enn min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...