Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Skal ha Anne holt som fordypningsemne og må lese 3 bøker. Noen som vet om hun har skrevet bøker med andre hovedpersoner enn Inger Johanne Vik og Hanne Wilhelmsen? Skulle gjerne hatt en tredje bok med en annen hovedperson siden jeg skal sammenligne dem
Tusle Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Skal ha Anne holt som fordypningsemne og må lese 3 bøker. Noen som vet om hun har skrevet bøker med andre hovedpersoner enn Inger Johanne Vik og Hanne Wilhelmsen? Skulle gjerne hatt en tredje bok med en annen hovedperson siden jeg skal sammenligne dem Jeg lurer på om den boka som heter "Mea Culpa" (tror det var det hvertfall) er med en annen hovedperson.
Møffi Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Skal ha Anne holt som fordypningsemne og må lese 3 bøker. Noen som vet om hun har skrevet bøker med andre hovedpersoner enn Inger Johanne Vik og Hanne Wilhelmsen? Skulle gjerne hatt en tredje bok med en annen hovedperson siden jeg skal sammenligne dem Bare et tips, men du kunne jo fulgt Hanne Wilhelmsen gjennom bøkene da, fra den første til den siste?
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 I "Mea culpa" tror jeg jammen det er Anne Holt selv som er hovedperson.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå