Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 #21 Skrevet 9. januar 2009 Det er om våren og sommeren jegsliter og faktisk kan ende opp med årtidsrelatert depresjon. Om sommeren skal jo alle ut og ha det gøy, være sosiale og vise seg frem. Jeg har det stort sett vondt inni meg året rundt, har null nettverk og liker ikke vise meg frem. Vinteren er sånn sett en gavepakke.
Gjest *Mim* Skrevet 9. januar 2009 #22 Skrevet 9. januar 2009 Jeg liker vinteren. Jeg liker snøen, å være ute, at det er så vakkert, men også å kose meg inne på mørke kvelder. Det har sine ulemper også, særlig glatt føre og iskalde biler. Mye pes med klær til ungene. Det er heldgivis bedre nå som de er større.
Gjest FargeRik Skrevet 9. januar 2009 #23 Skrevet 9. januar 2009 Det er om våren og sommeren jegsliter og faktisk kan ende opp med årtidsrelatert depresjon. Om sommeren skal jo alle ut og ha det gøy, være sosiale og vise seg frem. Jeg har det stort sett vondt inni meg året rundt, har null nettverk og liker ikke vise meg frem. Vinteren er sånn sett en gavepakke. Som om jeg skulle ha skrevet det selv!
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #24 Skrevet 9. januar 2009 Jeg er andre veien, for min del kunne sommeren vart i en måned maks.. Varme er forferdelig..
Transe Skrevet 9. januar 2009 #25 Skrevet 9. januar 2009 Hater vinteren. Masse kjedlelige klær. Da er sommerne bedre. Varme så en kan gå ut i sine sommerkjoler.
Gjest Emera Skrevet 9. januar 2009 #26 Skrevet 9. januar 2009 Hater vinteren. Masse kjedlelige klær. Da er sommerne bedre. Varme så en kan gå ut i sine sommerkjoler. Hehe, jeg liker heller ikke vinteren, men jeg liker faktisk vinterklær bedre enn sommerklær.
Gjest Crow Skrevet 10. januar 2009 #27 Skrevet 10. januar 2009 Er ikke noe vinter menneske, men jeg graver frem bilen under et takras av snø med et rimelig godt humør. Jeg klarer meg gjennom kulda ved å tenke "å så godt det blir å komme inn i vamen". Men når jeg går på r*va ned den bratteste bakken pga at det regner på isen og ingenting fester, da er det faktisk nok. Finnes ikke en ting som gjør meg mer irritabel enn å krype rundt på holka. Det er nesten mer enn jeg kan leve med. Eh, ingen gode råd til deg, biter bare tennene sammen og tenker på varmere tider jeg...
Gjest Snømannen Skrevet 10. januar 2009 #28 Skrevet 10. januar 2009 Perioden april til oktober er herrrlig Så kunne det vært 1 mnd med vinter, før det var april igjen :fuglekvitter: Men nei, her skal det pines og fryses og lides i månedsvis Jeg kjenner meg endel igjen i det trådstarter sier i åpningsinnlegget sitt, for min egen del handler det veldig mye om "sola". Jeg går på jobb i mørket og kommer hjem i mørket - det er det værste synes jeg, at dagene er så korte, kalde og kjipe. Jeg bor i Oslo, men har også bodd indre troms i et par år, det var i forbindelse med militærtjeneste og jeg var faktisk ikke plaget av mørketiden - så jeg lurer på hva det skyldes egentlig...
Ambivalent Skrevet 10. januar 2009 #29 Skrevet 10. januar 2009 Det jeg ikke liker med vinteren er å måtte gå på glattisen overalt... Jeg går mye, og noen steder er det jo umulig å komme seg fram. En annen ting er jo at bussene ofte blir forsinket/ikke kommer på grunn av været. Som i går for eksempel; etter å ha sittet i to timer på forelesning i et auditorium som holdt 14 grader, måtte jeg (vi) vente på bussen i tre kvarter i kulda/regnet fordi den rett og slett ikke kom før da. Det er HAT! Mistet jo følelsen i føttene etterhvert. Ellers liker jeg vinteren.
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #30 Skrevet 10. januar 2009 Det jeg synes er verst er egentlig at det blir mørkt så tidlig. Man har liksom ikke samme lyst til å dra ut og gjøre ting etter jobb når det er stupmørkt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå