Gå til innhold

Kurs med overvekt av kjekke, single menn over 35?

Gjest KateW

Anbefalte innlegg

Skal ikke kimse av italienere, en jeg kjenner har nettopp importert en, og hun har ham stort sett i senga og på kjøkkenet :fnise:

Jeg tenker hun føler hun fikk uttelling for de to italienskkursene hun kastet seg over da hun ble skilt for et par år siden :ler:

:dåne:

Jeg skulle aldri ha slutta på kurset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sidonie
Jeg nekter å ha på badehette som ser ut som et tuttifruttitroll.

Det var i grunnen det eneste jeg syntes var litt kult :fnise:

HVor uhøytidelig må man være for å gå med en slik?

Jeg vil ha en :hoppe:

Hvit med rosa blomster. (lurer på om den passer til puffermekjolen?)

Billa, jeg leste et øyeblikk at du foretrakk "en sort italiener" og lurte veldig på hva det var for noe :sjenert: Jeg tar dem gjerne i originalfargen også, jeg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i grunnen det eneste jeg syntes var litt kult :fnise:

HVor uhøytidelig må man være for å gå med en slik?

Jeg vil ha en :hoppe:

Hvit med rosa blomster. (lurer på om den passer til puffermekjolen?)

Billa, jeg leste et øyeblikk at du foretrakk "en sort italiener" og lurte veldig på hva det var for noe :sjenert: Jeg tar dem gjerne i originalfargen også, jeg altså.

En sort italiener er en italiener med stor.....pængpung?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW
Charterfeber er jo genialt.

Jeg har tidligere forsøkt meg med påmelding som frier til Bonderomantikk eller "mor finner noen som passer for gullgutten" - men det har vært meget begrenset entusiasme... Men Charterfeber er noe helt annet.

Ny serie - i italia :lur:

DU MELDTE MEG PÅ! ELLER ville melde meg på til en SVINEBONDE, Bille.... Jeg med min ekkelangst hadde jo dødd på meg!

Og han Svigermorsdrøm-duden, som tok med jentene på dansekurs for å se om de hadde god takt og tone!?!?! Kjære deg, det er på grensa til å si KOZ og KLEMZ OXO....

(jeg har aldri i mitt liv vært så redd for å komme på skjermen som da, GRØZZ!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sidonie
Jeg skulle aldri ha slutta på kurset.

Ikke sant!

Selv skulle jeg vært glad om jeg fant en dugelig nordmann jeg for min del, men noe sier meg at jeg ikke nødvendigvis treffer, hm, ønsket målgruppe på et norskkurs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og han Svigermorsdrøm-duden, som tok med jentene på dansekurs for å se om de hadde god takt og tone!?!?! Kjære deg, det er på grensa til å si KOZ og KLEMZ OXO....

(jeg har aldri i mitt liv vært så redd for å komme på skjermen som da, GRØZZ!)

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KateW

Trodde det var en type høne jeg, eller er det hvit italiener?

Jeg hadde kledd sånn badehette, uten tvil, men da vil jeg ha flippflopper med hæl også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW
Ikke sant!

Selv skulle jeg vært glad om jeg fant en dugelig nordmann jeg for min del, men noe sier meg at jeg ikke nødvendigvis treffer, hm, ønsket målgruppe på et norskkurs...

Nei nå ler jeg sånn at jeg må tisse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Hyyyyyyyyyyyyyyyyyl!

MEN, back on track damer, vil ikke bli flytta til føkkings snick-snacks.

Flere kurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit høne, sort italiener :fnise:

Sorry, det er Charterfeber-greia som gir utslag... :sjenert:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sidonie

*samler meg*

Jeg tar gjerne en mann med en viss mental orientering til saker og ting, så jeg har vurdert noen som er litt into yoga og denslags - men sist jeg prøvde meg på et yogakurs - typen hjemmevideo, for dummies - oppdaget jeg at fysikkens lover ikke er en hypet myte. Ting (les: kroppsdeler) er jo rett og slett i veien, og man må kanskje ta høyde for at man også skal ta seg ut, om ikke som en million dollar, så i hvert fall ikke fra sin verste vinkel? Jeg vet ikke.

Frimerkesamlere - de er solide folk. Kanskje ikke the outdoorsy type, men helt klart rødvins-vennlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mafios :klø:

Nei da - jeg er ikke vanskelig - tar dem i original jeg :sjarmor:

Og ang. kurs ... hva med meditasjon/yoga ... på mitt kurs var det to single menn i passende alder (for deg) der.

(Og til Sidonie ... spikermatteyoga - kan selv vi uten riktig tyngdepunkt klare)

Endret av LilleBille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samantha i Sex og Singelliv fikk seg en runde etter yogakurs. Men hun får seg jo en runde bare hun kjøper avisa :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Joa, litt som meg egentlig. Men nå er det ikke runder, men flere omganger, nuvel, ja altså.

*ror*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sidonie
Litt dårlig erfaring med en yogadude...

Yogadude OGSÅ? :fnise:

Det spørs om ikke elimineringsmetoden blir det beste her, ja, men det vil hjelpe oss hvis du lager en kortfattet oversikt over hvilke typer som er utelukket :fnise:

Kampsport

Yoga

Hva var det siste, det var en type til...

Spikermatteyoga høres perfekt ut, det legger til en macho touch der som kanskje øker sjansene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Nuvel, dersom vi skal inkludere all uflaks i elimineringsprosessen så kan jeg like godt bare bytte banehalvdel først som sist.

Moralen? Vi eliminerer ingen, bring on the DUUUDES!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sidonie
Nuvel, dersom vi skal inkludere all uflaks i elimineringsprosessen så kan jeg like godt bare bytte banehalvdel først som sist.

Jeg føler også jeg har gjort min andel research på området, men jeg er evig optimist og mener det er nødt til å være mange bra menn der ute jeg tross alt ikke har prøvd enda :ler:

Liker det rosa sitatet ditt :fnise:

Siden jeg er formann i sjokoholikerforeningen fikk jeg en følelse av at det åpnet seg nye muligheter.

De kan ikke flytte tråden til snikk-snakk. Vi snakker om singelting i singeltråden.

Uten en tråd, riktignok, men like fullt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Jeg må innrømme at teorien om at man ikke kan klage før man har prøvd, og ikke minst prøvd MANGE GANGER; begynner å bli en regel jeg mer og mer lever etter... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...