Gå til innhold

Kurs med overvekt av kjekke, single menn over 35?

Gjest KateW

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gorgonzola
Kan man tenne en grill feil :klø:

En kjenning av meg formidlet at han skulle "starte grillen".

Jeg responderte omtrent sånn: "okey, er det en Evinrude 5 hester eller", hvorpå han lett fårete responderte "....øh...........ja jeg tror det".

Grillkurs er sikkert bankers, så lenge menn får være menn der, med damer påmeldt har jeg noe tvil om det lar seg gjennomføre.

Mekkekurs for jenter - et fluepapir for menn, nysgjerrige som de er. Søren, jeg glemte at TS allerede har drodlet noe rundt det med karriere og sånn, bilmekaniker vs advokat f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig gjør jeg nok en innsats for å holde tråden i tråden...

Her - burde det være alle muligheter for å finne et passende kurs - selv om jeg tror det nok er større sjanse for å finne en passende mann på et vinsmakekurs enn på kakepynting :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW
Kan man tenne en grill feil :klø:

Jeg hadde ikke tent den på symmetrisk plasserte steder jevnt fordelt på og i brikettene, ja... Man kan tenne en grill HELT feil, ser du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Der var det kurs gitt...

Og Gorgon, jeg er direkte skuffet over deg, selvsagt STARTER man en grill! Du mangler tydeligvis opptil flere mannlige gener når det kommer til grillings.

Selv engangsgriller starter man, man starter dem gjerne OPP til og med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å virke veldig snever eller noe..

Men hva med å kutte kostnadene og bare gå på en fancy cafè og vær litt "utsatt", feks om du bor i oslo ville jeg anbefalt The Scotsman, om du kjenner til det?

Såvidt jeg vet er det ganske mye fjonge forretningsmenn med sans for dyre cognacer og cigarer der..

Hvertfall de karene jeg har kommet i snakk med har vært litt den typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola
Der var det kurs gitt...

Og Gorgon, jeg er direkte skuffet over deg, selvsagt STARTER man en grill! Du mangler tydeligvis opptil flere mannlige gener når det kommer til grillings.

Selv engangsgriller starter man, man starter dem gjerne OPP til og med...

Javel, og du er i ferd med å fyre OPP undertegnede.

Så nå har jeg liksom avslørt meg selv på at cro-magno-man er det siste jeg er

Alle på KG ler høyt av meg og har avslørt meg som Per Sundnes utkledt, er det slik å forstå?

Jeg tenner på mye rart jeg, men ikke grillen.

Grillen - den enten fyrer jeg opp eller løper i gang - så det så

PS! Vil du ha et kurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW
Ikke for å virke veldig snever eller noe..

Men hva med å kutte kostnadene og bare gå på en fancy cafè og vær litt "utsatt", feks om du bor i oslo ville jeg anbefalt The Scotsman, om du kjenner til det?

Såvidt jeg vet er det ganske mye fjonge forretningsmenn med sans for dyre cognacer og cigarer der..

Hvertfall de karene jeg har kommet i snakk med har vært litt den typen.

Takk Graffe, må innrømme at de få gangene jeg har vært på Scotman, så har jeg følt meg som en fisk på land.

Usikker på hvor det kom fra at jeg vil ha forretningsmann med cognac og sigar. Eller jeg kan se det, men jeg snakket om ting jeg likte, og ikke om at jeg nødvendigvis liker mennene som er slik.

Hvordan er man utsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW
Javel, og du er i ferd med å fyre OPP undertegnede.

Så nå har jeg liksom avslørt meg selv på at cro-magno-man er det siste jeg er

Alle på KG ler høyt av meg og har avslørt meg som Per Sundnes utkledt, er det slik å forstå?

Jeg tenner på mye rart jeg, men ikke grillen.

Grillen - den enten fyrer jeg opp eller løper i gang - så det så

PS! Vil du ha et kurs?

He he, jeg har vel ikke helt fått med meg hvem av du og Sundnes som er henholdsvis President og Vise President i Gay International... Slåss om det, kanskje, med designerveskene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Graffe, må innrømme at de få gangene jeg har vært på Scotman, så har jeg følt meg som en fisk på land.

Usikker på hvor det kom fra at jeg vil ha forretningsmann med cognac og sigar. Eller jeg kan se det, men jeg snakket om ting jeg likte, og ikke om at jeg nødvendigvis liker mennene som er slik.

Hvordan er man utsatt?

Er det virkelig et vanskelig spørsmål?

Ta på deg no classy med utringninger; thats my recipe.

Da blir du like tiltrekkende som dritt til fluer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Ah... Det er jeg ikke interessert i. Jeg har lyst til å bli kjent med nye folk som har samme interesser som meg.

Ikke i å ha sex med cognac-slurpende Scotsman-hengere.

Tipset er bra nok det, men altså ikke det jeg er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper inn, jeg marinerer, jeg lager salat og alt annet tilbehør, jeg dekker bord, jeg sørger for at alt er klart til grilling...

Så tenner han gassgrillen ... og steker kjøttet - 5 min på hver side eller noe sånt ... og så har han laget middag - så da er det jo rimelig at jeg rydder av bordet og vasker opp - for han har jo laget middag...

Vel, det er dere damer som skal ha all denne oppdekningen med duk, tilbehør i fine boller, drikkeglass og salaten ved siden av. Vi gutta klarer oss lenge med en tallerken, biffbestikk, potetsalat (rett fra pakka selvsagt) og øl rett fra flaska (eller boksen). Så da er det jo egentlig matvanene og forfengeligheten deres som skaper alt merarbeidet ved grilling, eller hva?? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er dere damer som skal ha all denne oppdekningen med duk, tilbehør i fine boller, drikkeglass og salaten ved siden av. Vi gutta klarer oss lenge med en tallerken, biffbestikk, potetsalat (rett fra pakka selvsagt) og øl rett fra flaska (eller boksen). Så da er det jo egentlig matvanene og forfengeligheten deres som skaper alt merarbeidet ved grilling, eller hva?? :lur:

:ler:

Men noen må kjøpe inn - og gjøre alt klart til dere .. :lur:

(og fikk jeg bare byttet ut ølet med vin - kunne jeg godt gjort det enkelt jeg.)

Og vi kunne klart å grille - det er jeg sikker på :sjenert: - men med fare for å ta fra dere machostempelet om at det å grille er farlig mannsarbeid, slipper vi stort sett ikke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KateW

He he... Nei det er den "levefarligogkanskjedøavbrannskader" som gjør at menn tenner på grillen. Pun intended...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden har kanskje gått litt ut av tema nå... Men, KateW, du sa seiling i startinnlegget dit.

Hva da med å reise på singelseilas?

Eller singelferie i Toscana? (italiensk gourmet- og drinkkurs)

En singel bekjent av meg var med på dette (i Toscana) - hadde en herlig uke med andre single (det ble romantikk for flere av dem også....)

Endret av Lizzee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

TAKK! Lizeee... Toscana er jo bare drømmesteder, var der i april, dog med mor, men stor stas likevel.

SÅNNE linker liker jeg, nå ble jeg glad langt inni!

Og ikke minst TAKK for å få tråden inn på sporet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok italiensk kurs for å treffe deilige italienske menn. Etter 2-3 ganger innså jeg at italienske menn allerede snakker italiensk :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest-jente

Bra tråd KateW ! Tenker litt på det samme som deg :)

Har selv vært på spansk kurs 2 ganger. Iikke for å treffe menn, men for å lære meg litt spansk og treffe andre mennesker med samme interresse. Lå jo så klart i bakhodet at det kanskje kunne være noen spennende menn der også :fnise: , men dengang ei! Det var en sørgelig forsamling med mennesker, og de mennene som var der, ja kan vel bare si at det ikke var noe for meg he he. Burde arrangert kurs for folk mellom 30 og 40, hadde vært perfekt :ler:

Men så tidligere i tråden at du (ts) hadde vært på surfe kurs ! Kunne du fortalt litt mer om hvor og om hvordan det var? :) Har hatt et ønske om det et par år nå, men skjønner at det ikke skjer her i Oslo..hmfr, og har få venner som ønsker å ta en helg i eks. Stavanger eller på Stad (Hoddevika, et fantastisk sted på denne jord) for surfe kurs.

(Mulig jeg drømmer om en heit surfe instruktør hi hi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...