Gjest Stille fortvilt.. Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Det har seg sånn at mannen har en jobb som gjør at han har veldig mye fri. Disse dagene bruker han på veteranbilen sin, som står i klubbhuset. Ikke bare er han der hele dagen til jeg kommer fra jobb, men fler kvelder i uka har dem samling der, og da er han der gjerne fra kl er 18 - litt over midnatt. Jeg er så fortvilt. Redd for at det ikke bare er bil han skrur på. Gråter, fordi jeg elsker ham. Han sier det er det samme hvor og hva han gjør på dagtid, jeg er jo ikke hjemme likevel. Kveldssamlingene vil han være på for å være sosial. Det gjør så vondt, for jeg vil så gjerne tro at alt er bra. Redd jeg er naiv. godtroende. Hva hadde dere tenkt?
Pokahonta Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 at du har en magefølelse.. ikke fordi han er mye på veteranbilen sin, men fordi noe har endret seg i forholdet deres! Det er ikke sikkert han har vært utro, men du må komme til bunns i hva som gjør deg usikker!
^^Belle^^ Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Enig med Pokahonta her. Utifra bare det du skriver, skulle jeg bare tro at han er på samling, for å treffe andre med samme interesser. Men det er du som har denne følelsen, og slike følelser pleier ikke å komme uten grunn (forutsett at du ikke er suuupersjalu og kontrollerende da... ), så jeg ville snakket med ham og fortalt hva du føler - på en skånsom måte, du vil ikke fremstå som sjalu og kontrollerende.
Gjest TS Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Ja, håper jo selvsagt jeg tar feil. Men noe i meg er redd for at jeg er altfor godtroende. Han er jo bare ett menneske han også. Det jeg tenker er..Etter å ha vært 7 timer på dagtid mens jeg er på jobb, hvorfor må han på død og liv ta en tur på kvelden også? Spise middag, sove middag og så dra avgårde igjen? Jeg er hverken sjalu eller kontrollerende, og synes det er topp at han har ett liv utenom våre 4 vegger også. Men siste halve året har det blitt VEL mye. Takk for svar dere.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Han har tydeligvis en stor interesse, som han bruker mye tid på. Hvorfor deler du ikke dette med ham? Er du aldri med dit?
Gjest Flode Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Kjente jeg ble trist når jeg leste innlegget ditt. Har du pratet ordentlig med han om dette? Du skal ikke buse ut med at du tror han er utro, men at du blir utrygg når forholdet deres har endret seg så mye som det har gjort siste månedene. Forhåpentligvis vil han forstå. Kanskje han ikke bare ikke er klar over at du tenker så mye som du gjør på dette? Forstår jo at han gjerne vil være med på kveldssamlingene også, men kanskje dere kan komme til en enighet om at han ikke trenger være med på alle, og at dere skal være flinkere til å sette av "kjærestetid"...?
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Lagt til I dag, 15:21 Han har tydeligvis en stor interesse, som han bruker mye tid på. Hvorfor deler du ikke dette med ham? Er du aldri med dit? Det er en "guttegreie" sier han.... Så nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå