Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før du var klar for et nytt seriøst forhold etter et annet langt forhold?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var sammen med en fyr i 6 år, og vi eide hus sammen...flyttet ut i sommer, og det tok vel ikke mer enn 4 uker så datet jeg en annen.vi har nå vært sammen i 5 måneder...så det tok ikke så lang tid for meg!

Gjest virvelvind
Skrevet

Nå har jeg ingen spesiellt lange forhold bak meg, men jeg er uansett veldig forsiktig i tiden etterpå. I tilfelle jeg bare faller for noen fordi jeg er sårbar og bare vil ha NOEN der, å det ikke er så viktig akkurat hvem. Rebound-guy heter det vel, eller noe slikt.

Skrevet

Kommer vel veldig an på hvem man møter etterpå, tror jeg - og hvordan forholdet var da det ble over - og hvem som gikk osv....

Med mitt første seriøse forhold (samboer over mange år - en datter) tok det meg 5 år før jeg var klar for noe seriøst.... Liker singellivet også veldig godt, når sant skal sies...

Nå etter siste forhold (gift - en sønn) tok det meg omtrent 8 måneder fra jeg flyttet ut fra huset og til jeg fant en ny. (Og jeg hadde INGEN planer om det, nei...!! -Men der var han plutselig, gitt!)

Her skal det sies at før jeg flyttet delte vi huset i 2 leiligheter og jeg bodde i "egen leilighet i samme hus" i 1 1/2 år før jeg kjøpte et nytt hus, så tilsammen er det vel egentlig litt over 2 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...