Marihiha Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Hvor lang tid tok det før du var klar for et nytt seriøst forhold etter et annet langt forhold?
tinaballerina Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Var sammen med en fyr i 6 år, og vi eide hus sammen...flyttet ut i sommer, og det tok vel ikke mer enn 4 uker så datet jeg en annen.vi har nå vært sammen i 5 måneder...så det tok ikke så lang tid for meg!
Gjest virvelvind Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Nå har jeg ingen spesiellt lange forhold bak meg, men jeg er uansett veldig forsiktig i tiden etterpå. I tilfelle jeg bare faller for noen fordi jeg er sårbar og bare vil ha NOEN der, å det ikke er så viktig akkurat hvem. Rebound-guy heter det vel, eller noe slikt.
MonicaR Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Kommer vel veldig an på hvem man møter etterpå, tror jeg - og hvordan forholdet var da det ble over - og hvem som gikk osv.... Med mitt første seriøse forhold (samboer over mange år - en datter) tok det meg 5 år før jeg var klar for noe seriøst.... Liker singellivet også veldig godt, når sant skal sies... Nå etter siste forhold (gift - en sønn) tok det meg omtrent 8 måneder fra jeg flyttet ut fra huset og til jeg fant en ny. (Og jeg hadde INGEN planer om det, nei...!! -Men der var han plutselig, gitt!) Her skal det sies at før jeg flyttet delte vi huset i 2 leiligheter og jeg bodde i "egen leilighet i samme hus" i 1 1/2 år før jeg kjøpte et nytt hus, så tilsammen er det vel egentlig litt over 2 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå