Marihiha Skrevet 7. januar 2009 #1 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvor lang tid tok det fra du slo opp etter et lenger forhold før du var klar for et nytt seriøst forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 7. januar 2009 #2 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvor lang tid tok det fra du slo opp etter et lenger forhold før du var klar for et nytt seriøst forhold? Jeg var klar hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. januar 2009 #3 Del Skrevet 8. januar 2009 Det er vel forskjellig fra person til person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DingDong Skrevet 8. januar 2009 #4 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) feilpost Endret 8. januar 2009 av DingDong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest:) Skrevet 8. januar 2009 #5 Del Skrevet 8. januar 2009 Det er vel forskjellig fra person til person. Ja, det var sikkert derfor TS spurte når vi var klare, ikke generelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 8. januar 2009 #6 Del Skrevet 8. januar 2009 Lenge før jeg avslutta det gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. januar 2009 #7 Del Skrevet 8. januar 2009 Ganske umiddelbart - to-tre måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sabine_* Skrevet 8. januar 2009 #8 Del Skrevet 8. januar 2009 Er fortsatt ikke klar.. og det har gått over et år Håper virkelig at alle følelsene for eksen snart kan være borte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullet76 Skrevet 9. januar 2009 #9 Del Skrevet 9. januar 2009 Så og si med en gang. Møtte noen en mnd etter bruddet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 9. januar 2009 #10 Del Skrevet 9. januar 2009 Har ikke vært klar for kjæreste før nå, og mitt siste forhold tok slutt da jeg var 17, er nå 20:P men det er ikke fordi jeg fortsatt savner eksen eller noe, men fordi jeg vil vente til jeg finner en jeg VIRKELIG vil ha, og ikke en jeg ser på som tidsfordriv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. januar 2009 #11 Del Skrevet 9. januar 2009 For meg tok det ca et år før jeg følte meg klar for noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Nusse_* Skrevet 14. januar 2009 #12 Del Skrevet 14. januar 2009 Var egentlig ikke klar(var helt over xen da)...men han fant meg og det smalt etter 3 mnd... Gift i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilia Skrevet 14. januar 2009 #13 Del Skrevet 14. januar 2009 Det tok ca. to måneder fra det ble slutt med exen til jeg fant meg en ny en, og enda to måneder før vi ble sammen. Innerst inne var jeg nok klar for et nytt forhold ganske tidlig, men etter å ha vært med exen i et halvt tiår var det mange faktorer som gjorde at jeg valgte å vente litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå