mia83 Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Noen som vet når PC-spillet Starcraft 2 kommer ut??? Mannen min har bursdag i februar og jeg vet at han har veldig lyst på det...
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Jeg tror faktisk ikke blizzard har satt noen release date for dette spillet enda. Veldig usikker, men kan ikke huske å ha hørt noe.
Gjest StockDama Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Hvertfall ikke før februar, dessverre. Blizzard har ikke peiling på når de blir ferdige. Og som alle deres spill så er det "det er ferdig når det er ferdig" holdningen som regjerer. Takk gud for det, det resulterer i flotte spill Uansett, det blir nok ikke før om lang tid.
Antagonist Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Ville ikke satset på det til denne bursdagen, nei. Kanskje til bursdagen i 2010 eller 2011?
mia83 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2009 Ville ikke satset på det til denne bursdagen, nei. Kanskje til bursdagen i 2010 eller 2011? Det er jo muligheter for å forhåndsbestille, så jeg kan jo gjøre det og så skrive ut bekreftelsen på bestillingen på e-mail.. Men det hadde jo vært enda kuulere å gitt han spillet.
Gjest postsekk Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Det står at release er i 2009, men det kan like godt bety desember som juni. Litt kjipt å omtrent måtte vente til neste bursdag før man får gaven
mia83 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2009 Det står at release er i 2009, men det kan like godt bety desember som juni. Litt kjipt å omtrent måtte vente til neste bursdag før man får gaven Ja sant det.. men det er bare en "ekstragave" da. Men d er jo likevel litt kjipt.. kanskje jeg burde gitt den i en annen anledning..
Antagonist Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 Det står at release er i 2009, men det kan like godt bety desember som juni. Litt kjipt å omtrent måtte vente til neste bursdag før man får gaven Hvor står det? Så vidt jeg kan lese hos Blizzard, har de ikke gått ut med noen som helst form for estimat omkring når SC2 kommer: "When is the game coming out? At this point, it’s too early to provide an estimate of the release date. As with all Blizzard games, we will take as much time as needed to ensure the game is as fun, balanced, and polished as possible." (Kilde: http://www.starcraft2.com/faq.xml)
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #9 Skrevet 9. januar 2009 Gamestop kjeden påsto at spillet kom i 2009 og dette ha spredd seg litt, men de pleier å sette datoer som de syntes er greit for å få forhåndbestillinger.
Gjest postsekk Skrevet 9. januar 2009 #10 Skrevet 9. januar 2009 Hvor står det? Så vidt jeg kan lese hos Blizzard, har de ikke gått ut med noen som helst form for estimat omkring når SC2 kommer: "When is the game coming out? At this point, it’s too early to provide an estimate of the release date. As with all Blizzard games, we will take as much time as needed to ensure the game is as fun, balanced, and polished as possible." (Kilde: http://www.starcraft2.com/faq.xml) Jeg går utifra wikipedia, men har ikke sjekket kildene deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå