Gå til innhold

Hull i ørene

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det teit å ta hull i ørene når en er 25år? Jeg har arvet noen fine øredobber som jeg så gjerne skulle ha brukt..

Går det an å be om at de bruker disse øredobbene når jeg får hullet? Eller må jeg ha sånne de vanligvis bruker?

Hva mener dere om denne saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hvorfor skulle det være teit? Har du lyst, har du lov :)

Jeg vet ærlig talt ikke om du kan ta med de øredobbene du har arvet og sette de i med en gang. Men om du må bruke de som frisøren eller lignende tar, så er jo det bare for en liten periode. Etter det kan du jo bruke dine egne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Milah

Hvorfor skulle det være teit?!?! Synes du skal gjøre det, hvis du har lyst jeg! :D

Tror neppe du kan bruke de øredobbene du har arvet til å ta hullene med.. Fordi øredobbene som de bruker når de tar hull, er spisse på enden slik at de kommer gjennom øreflippen!

Men du trenger ikke bruke de første øredobbene så lenge da, bare 2-3 uker.. Så kan du bytte til de fine du har arvet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Hvorfor skulle det være teit- jeg fikk tatt hull i ørene da jeg var 7-8 år.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er da ikke teit!

tok hull i ørene på en kunde som var ca 60år, hun hadde alltid hatt lyst til å gjøre det, men ikke turt!

hun var SÅ glad og fornøyd etterpå! :D

men øredobbene skal sitte i SEKS uker, dette for at de skal gro ordentlig.

grunnen til at de er spisse på enden er at de skal skytes gjennom øret, gjør nok litt vondere og er litt vanskeligere om enden er butt...

grunnen til at de skal sitte seks uker med øredobben som skytes inn, er at den eer mye tykkere enn en vanlig øredobb.

lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 27 år og tok hull i ørene for seks uker siden! :lol:

Har aldri hatt verken lyst eller behov for å ta det før, men siden jeg skal gifte meg nå så fikk jeg lyst til å gjøre det likevel. Angrer ikke og har kjøpt et par øredobber som jeg tror skal bli riktig flotte til den store dagen.

Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...