linel Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Herlig!! Og tenk så flott det sikkert var den gangen det var nytt!
Bekkis Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 sinnsykt gjennomført, synd gulvet i matcher (trekker nok prisen ned det)
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 er det bare meg, eller minner hele bildet om en sann illusjon, hvis du stirrer lenge nok på bildet, så skjer det noe... jeg for min del kunne ikke skille badekaret ( er det badekar på bildet?) fra veggen etter å ha sett litt på det, syns også doen og vasken skled litt rundt mot midten av bildet etter en stund.. sikkert morsomt å se inn der en tung dagenderpå
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Synes det var dritkult, jeg. Fancy retro
DingDong Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Synes det var dritkult, jeg. Fancy retro Henger meg på den, hehehe. Tror ikke jeg ville hatt fest der though, en litt for full festdeltaker ville nok ikke blitt mindre full av å komme inn der... Synes nok stuemøblene og flisene på kjøkkenet var verre, hehehe.
Ciara Skrevet 8. januar 2009 #9 Skrevet 8. januar 2009 er det bare meg, eller minner hele bildet om en sann illusjon, hvis du stirrer lenge nok på bildet, så skjer det noe... jeg for min del kunne ikke skille badekaret ( er det badekar på bildet?) fra veggen etter å ha sett litt på det, syns også doen og vasken skled litt rundt mot midten av bildet etter en stund.. sikkert morsomt å se inn der en tung dagenderpå Helt enig. Jeg ble faktisk svimmel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå