Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Chanel innitiable mascara vannfast, sikkert skrevet feil, men tror de fleste forstår hvilken jeg mener. Gir den volum eller lengde? er den fin på? gir den skikkelige wow vipper?

Double wear foundation til Estee Lauder, passer den til tørr hud? er den veldig dekkende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Chanel innitiable mascara vannfast, sikkert skrevet feil, men tror de fleste forstår hvilken jeg mener. Gir den volum eller lengde? er den fin på? gir den skikkelige wow vipper?

Double wear foundation til Estee Lauder, passer den til tørr hud? er den veldig dekkende?

Den mascaraen var uendelig dårlig i mine høhø øyne. Ræva. Ikke mye wow der i gården. Lippene så fine ut et øyelokk, også var de helt rette igjen og så ut som jeg ikke hadde tatt på mascara. Sitter dårlig gjør den også. Og dyr nok var den også.

Jeg har bare erfaring fra den Double wear light, som er for fet og kombinasjonshud... Så der har jeg ikke noe fornuftig å komme med.

Skrevet
Den mascaraen var uendelig dårlig i mine høhø øyne. Ræva. Ikke mye wow der i gården. Lippene så fine ut et øyelokk, også var de helt rette igjen og så ut som jeg ikke hadde tatt på mascara. Sitter dårlig gjør den også. Og dyr nok var den også.

Jeg har bare erfaring fra den Double wear light, som er for fet og kombinasjonshud... Så der har jeg ikke noe fornuftig å komme med.

Og jeg er uenig med deg. Inimtable var knallbra på meg. satt veldig godt, nesten for godt. Ga lange vipper med litt volum, og helt uten klumper.

Skrevet

Den foundationen er jeg KNALLFORNØYD med:) Leger den med skunkbørsten til MAC da, for å ikke få på så tykt lag og få det til å se mer naturlig ut. Nå skal det sies at jeg ikke har så veldig dårlig hud (bare noen få kvisearr i kinn og litt porer rundt nesa) men denne gir meg perfekt retusjert porselenshud! Beste flytende foundationen jeg noen gang har hatt!:)

Skrevet

jeg har faktisk erfaring med begge:

mascaraen funker utrolig bra på meg, har både vanlig og vannfast. sitter fint hele dagen :)

double wear er en veldig dekkende foundation, men helt grusom å få av igjen :P

vil ikke si at den passer så veldig godt til tørr hud ettersom at den er litt "tørr" i konsistensen.

det du kan gjøre om du har tørr hud og trenger en såpass dekkende foundation som denne, er å blande i litt av dagkremen du bruker og evt påføre i to lag.

hvis du egentlig ikke trenger en foundation som dekker mer en normalt vil jeg anbefale Chanel Vitalumiere Foundation. den er perfekt for tørr hud :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...