Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #1 Del Skrevet 7. januar 2009 Noen som har noen formening om hvor lenge en bihulebetennelse "sitter i"? Har aldri hatt det før, men har nå meget klassiske symptomer så antar at det er dette. Dette er jo noe som i de færreste tilfeller krever antibiotikabehandling så ikke si at jeg skal dra til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bihula Skrevet 7. januar 2009 #2 Del Skrevet 7. januar 2009 Jo takk du. Den kan ha kommet for å bli.. i verste fall. Om det ikke gir seg på noen uker, så må du til lege og muligens ha antibiotika både i nesa og i pilleform. Gå på apoteket og få deg et sånt neseskyllehorn! Supert for å åpne bihuler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_studina_* Skrevet 7. januar 2009 #3 Del Skrevet 7. januar 2009 For min del pleier den å vare i 3 uker, og jeg har god erfaring med bihulebetennelse Skal til utredning på ØHN-klinikk i slutten av måneden og håper virkelig det er noe som kan gjøres med bihulene mine (kunne ønske amputasjon var mulig)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bihula Skrevet 7. januar 2009 #4 Del Skrevet 7. januar 2009 Jo takk du. Den kan ha kommet for å bli.. i verste fall. Om det ikke gir seg på noen uker, så må du til lege og muligens ha antibiotika både i nesa og i pilleform. Gå på apoteket og få deg et sånt neseskyllehorn! Supert for å åpne bihuler. Og for å svare på påstanden din om å ikke ha medisin; jeg fikk en som satt i seks uker. Som også brøt ned i jekslene og gav betennelse i en fra før rotfylt jeksel. Så måtte jeg ha to typer piller og flutide nesespray. Og da krabbet faenskapet ned og gav meg infeksjonsutløst astma!! Så jeg måtte ha ventolin i nesten et år. Og tror du faen ikke at alt sammen kom tilbake etter noen mnd ved første forkjølelse igjen! Så jeg ville ikke ventet for lenge med å gå til legen nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 7. januar 2009 #5 Del Skrevet 7. januar 2009 Du har fått skrekkhistoriene over her. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med hvor lenge det vanligvis varer, men ville dele mine tips: * neseskyllehorn (fåes på apotek som nevnt over) etterfulgt av nesedråper * akupunktur (fikk akupunktur for bihulene selv i dag, det bare renner ut gørr... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #6 Del Skrevet 7. januar 2009 Øysann.... He he. Jeg veit om disse verstinghistoriene og er fullstendig klar over at jeg skal tusle til legen hvis det ikke gir seg, men siden detta er da to er jeg relativt avslappa foreløpig. God bedring til dere over her og takk for tips!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå