Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Jeg er singel. Har vært det i et halvt år. Trives veldig godt med det, samtidig som at jeg har følelser for en kar som jeg er usikker på om det noen gang blir noe mer med. Foreløpig er vi bare venner. Nå har jeg egentlig bare lyst til å gjøre mest mulig ut av livet mitt, og den lysten har jeg tenkt å følge. Det er NÅ jeg er singel, og uten de hensyn, grenser og bindinger en partner medfører. Det er selvfølgelig noen økonomiske begrensninger med i bildet her, men hvis man ser bort fra dyre luksusaktiviteter, er det fortsatt utrolig mye morsomt å finne på som kan gjøre livet rikere. Så sleng inn deres beste tips som gjør hverdag og helg som singel litt morsommere! Alle de dagene som kom og gikk, ikke visste jeg at de var livet.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Tja, slite ræva av seg, alene med en skokk unger? Næh. Det er jo ikke noe gøy.
Gjest antigartner Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Ting som er enklest som singel: Du kan reise på impulsive venninneturer uten at det nødvendigvis må avtales og innpasses i par-planer. Du kan stå opp og legge deg akkurat når det passer deg selv best. Du kan skravle så lenge du vil med venninnene dine på telefon. Du kan flørte med hvem du vil av hjertens lyst. Du kan spise sjokolade til frokost uten at noen ser rart på deg Du kan lese så mye du vil på senga.
Cognizance Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Vet ikke helt jeg, bortsett fra å kunne pule rundt og bruke mer tid på venner ser jeg den helt store forskjellen fra det å være singel og det å ha kjæreste. Når jeg ser noen snakke om å nyte singellivet tenker jeg at det de egentlig snakker om er gleden i å ha mange tilfeldige seksuelle forbindelser. Eller spør du egentlig om hvordan du kan gjøre mest mulig ut av livet generelt?
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Meld deg på et kurs! Dansing, kurvfletting, rosemaling, klatring, privattime i slalom eller hva som helst. Bli med i en forening som drar på turer. Vær sammen med single venninner (eller prøv å få deg noen nye hvis du ikke har) som du kan finne på ting med. Fordeler som single: Du kan bruke så lang tid på badet som du vil. Du kan ha på deg hva du vil, sminke deg som du vil, style håret som du vil... Du kan når som helst invitere noen hjem til deg uten å måtte "kaste ut noen" eller ha en kjæreste som ikke skjønner at han skal gå når det er jentekveld. Hver gang du skal på fest e.l. kan du titte og se på alle de kjekke guttene og kjenne sitringen i magen, for "tenk om" det blir noe med noen du treffer i kveld... Du kan spise akkurat det du vil uten å la deg påvirke. Du kan når som helst høre på "jentemusikk" eller se "jentefilmer" eller "jenteserier" uten at noen okker og bærer seg over det. Du kan bruke pengene dine på hva du vil.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 Problemet med å være singel er at man ikke klarer å sette pris på friheten man har Tidligere var det sånn at jeg trodde at man kan kunne gå inn i et forhold uten sterke følelser (trodde helt ærlig at de kunne komme etterhvert). De forholdene strandet ganske tidlig, jeg så ikke hva det var som gjorde det verdt å forsake den friheten man hadde som singel. Hilsen Mann (28)
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Jeg er singel. Har vært det i et halvt år. Trives veldig godt med det, samtidig som at jeg har følelser for en kar som jeg er usikker på om det noen gang blir noe mer med. Foreløpig er vi bare venner. Nå har jeg egentlig bare lyst til å gjøre mest mulig ut av livet mitt, og den lysten har jeg tenkt å følge. Det er NÅ jeg er singel, og uten de hensyn, grenser og bindinger en partner medfører. Det er selvfølgelig noen økonomiske begrensninger med i bildet her, men hvis man ser bort fra dyre luksusaktiviteter, er det fortsatt utrolig mye morsomt å finne på som kan gjøre livet rikere. Så sleng inn deres beste tips som gjør hverdag og helg som singel litt morsommere! Alle de dagene som kom og gikk, ikke visste jeg at de var livet. Herregud.....gjør da vel det samme enten jeg er singel eller ei. Skjønner at du kun har vært singel i 6 mnd.
aline Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 Når jeg ser noen snakke om å nyte singellivet tenker jeg at det de egentlig snakker om er gleden i å ha mange tilfeldige seksuelle forbindelser. jeg er en av de som nyter singellivet som bare rakkern, men det innebærer igrunnen kjedelig lite sex! jeg er singel også, nå ca i ett halvt års tid. eeeeelsker det på en måte, selv om jeg savner å finne den ene som passer så godt inn i livet mitt. Jeg har akkurat skaffet meg eget atelier, så det nærmeste året kommer stort sett til å bli brukt til kunst og dans. Dersom jeg ikke har mer flaks en jeg vel nesten tør håpe på engang, vil det være vanskelig å få så mye tid til både kunsten og dansen som jeg liker, den dagen jeg finner en kjæreste igjen. Derfor nyter jeg, og selv om jeg har møtt ett par menn som faktisk er veldig interessante, så holder jeg litt på singellivet akkurat nå, koser meg litt med det og bruker tid på mine to lidenskaper. Det er for meg snakk om å bruke tiden på en måte jeg vet blir vanskelig når jeg ikke er alene lenger. Jeg elsker både dans og kunst, og kommer aldri til å kutte det helt ut tror jeg, men selvsagt er ting annerledes når man blir to igjen, om jeg ikke har så flaks at jeg finner en jeg både kan danse sammen emd og male sammen med. Så mitt tips ts, er bruk litt tid på hva du føler vil gi livet ditt ekstra energi, har du noe du har hatt lyst til bestandig? en hobby? en interesse, hva som helst. Også gjør det, kast deg ut i ting du er nysgjerrig på, gjør alt du har lyst til og prøv ut muligheter.
Gjest Gjest_Pippilotta_* Skrevet 9. januar 2009 #9 Skrevet 9. januar 2009 Jeg kan ikke sånn siter ting jeg, men han som skrev: Problemet med å være singel er at man ikke klarer å sette pris på friheten man har HAN har skjønt greia!! Jeg er singel. (og sitter hjemme en fredagskveld og har akkurat sett på "Jakten på kjærligeten - mimre program" Sitter litt sånn rørt og misunnelig samtidig som jeg tenker at DET BLIR JO MIN TUR!! Hvor mange av dere tror at dere kommer til å sitte single og uten barn om 10 år? Jeg tror ikke jeg gjør det! Jeg tror på at det er mange der ute som passer til meg og jeg gleder meg til å møte de!! Og i mens skal jeg nyte å *ikke legge meg med uggen klump i magen fordi jeg har kranglet med kjærsten *kunne velge akkurat hva jeg har lyst til å gjøre hver eneste dag uten å måtte konferere med noen andre *å lytte til venninners klaging på håpløse forhold mens jeg tenker.: Glad det ikke er meg *Ligge på sofaen under teppet med en skikkelig klissete love-film Det gjelder å nyte det mens man kan! Så kan vi tenke tilbake til denne tiden med glede når vi tilslutt sitter der med partner og barn. (forhåpentligvis da) :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå