Gjest Gjest_Karina_* Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har akkurat blitt gravid, og vi skal gifte oss om et og et halvt år. Hvis dette svangerskapet og ammetiden blir som det forje så blir planleggingen vanskelig. Fra ca 5. måned til han ble 6 måneder var jeg i en "tåke". Vondt i bekkenet, lite søvn og litt ute av stand til å samle tanke rundt noe så stort som bryllupsplanlegging. Så jeg tenkte da at jeg skulle gjøre mest mulig nå. Skal ringe og esille kirke i mrgen, sitter og leter eter lokale på nett nå. Hva annet kan jeg gjøre allerede nå?
anki78 Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 hei du kan bestille kirke og lokale. bestemme dato hvis det ikke er gjort. lage invitasjons liste. bestemme seg for hva slaks mat og ringe runde om ca pris. finne ut hvordan kjole man vil ha, (trenger ikke bestille selv om man ser en man liker) små ting som servietter kamera kaketopp kakespade osv. hvis man vil ha det- kan ringe å forhøre seg eventult bestille fotograaf vis man vil ha det bestemme seg for hvordan blomster man vil ha. det er masse man kan gjøre lang tid i for veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå