Gjest Gjest_Jens_* Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Er etterhvert blitt skikkelig kvalm av å være sammen med enkelte kvinner, kjenner det vrir seg i magen når jeg tenker på å ha et forhold. De snakker så fint om empati og forståelse, men i praksis betyr det empati for seg selv og forståelse fra andre. "Hvis det skal være slik kan alt bare være" er ordene som går igjen, får de ikke viljen sin bryter de ut og finner noen andre å plage. Det jeg ikke forstår er hensikten med å lage et helvete hele tiden, gråte krokodilletårer når de ikke får viljen sin eller gjennomslag for meninger og synspunkter. Hva er virkelig hensikten med ustanselig å lage problemer ut av ingenting, er det ikke ille nok her i verden fra før?
Purple Basil Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Mannfolk er ikke noe særlig bedre selv...
Gjest A.P.Katt utlogget Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Er etterhvert blitt skikkelig kvalm av å være sammen med enkelte kvinner, kjenner det vrir seg i magen når jeg tenker på å ha et forhold. De snakker så fint om empati og forståelse, men i praksis betyr det empati for seg selv og forståelse fra andre. "Hvis det skal være slik kan alt bare være" er ordene som går igjen, får de ikke viljen sin bryter de ut og finner noen andre å plage. Det jeg ikke forstår er hensikten med å lage et helvete hele tiden, gråte krokodilletårer når de ikke får viljen sin eller gjennomslag for meninger og synspunkter. Hva er virkelig hensikten med ustanselig å lage problemer ut av ingenting, er det ikke ille nok her i verden fra før? Jens, har du vurdert mannfolk istedenfor - kanskje det kan være noe for deg for de er nok mye bedre enn disse udugelige kvinnfolka du prater om! Bare et tips
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Mannfolk er ikke noe særlig bedre selv... Nå er jeg jente selv, men jeg har aldri skjønt hvorfor folk svarer med å dra inn andre ting. I tråder om at menn er no herk, så kommer menn med "så du mener at kvinner er så mye enklere?" og når det er snakk om kvinner så kommer kvinner med "mannfolk er ikke noe særlig bedre selv". Jeg tror at alle kan være enige i at begge kjønn er slitsomme for alle sammen. Men akkurat i denne tråden så diskuteres det kvinner. Og ja, jeg er enig med trådstarter. Kvinner er slitsomme. Drama hele tiden. Jeg må hele tiden roe ned mine venninner fordi de lager så mye bråk ut av hver minste ting kjæresten sier eller gjør / ikke sier, ikke gjør.
Lovehearts Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 Hm... Kvinner har sine sider. Men menn er værst. Uten tvil. Slår de seg først vrang men en liten fille ting, så er det den samme tingen som de kommer til og falle tilbake til med en minste liten diskusjon. Kvinner derimot har sine utbrydd, men det er der og da....... Fra meg og mitt forhold iallefall..... Menn er noe herk. Men man kan ikke leve uten heller...hehe... Så ro deg ned du Jens.. Om du er så innmarri missfornøyd med "oss", så hold deg unna, og se hvor lykkelig du blir "in the long run"! :D
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 7. januar 2009 #9 Skrevet 7. januar 2009 Jeg synes det høres ut som at du har en noe umoden dame.. alle er ikke slik. Stå på for deg selv, og ikke gi opp håpet på å finne ei som er slik du liker henne:)
camilla* Skrevet 7. januar 2009 #10 Skrevet 7. januar 2009 Vi? kvinner , damer eller hva du vil kalle oss...
Gjest Gjest_Jens_* Skrevet 7. januar 2009 #11 Skrevet 7. januar 2009 Finnes det en kvinne som takler å møte motstand, som ikke griner for småting, som er ærlig og ikke manipulerer. En kvinne som mener noe med det hun gjør og ikke bare er impulsiv. En kvinne som ser det store bildet og ikke bare det som foregår i sin egen sfære. Finnes det en kvinne som kan reflektere over sine egne tanker og følelser, og også evner å reflektere over andres tanker og følelser. Finner svært lite på kvinneguiden som ikke er basert på selvsentrering og velvære, det samme som i de fleste kvinneblader, er ikke det et signal om at kvinner stort sett tenker på seg selv?
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #12 Skrevet 7. januar 2009 Finnes det en kvinne som takler å møte motstand, som ikke griner for småting, som er ærlig og ikke manipulerer. En kvinne som mener noe med det hun gjør og ikke bare er impulsiv. En kvinne som ser det store bildet og ikke bare det som foregår i sin egen sfære. Finnes det en kvinne som kan reflektere over sine egne tanker og følelser, og også evner å reflektere over andres tanker og følelser. Finner svært lite på kvinneguiden som ikke er basert på selvsentrering og velvære, det samme som i de fleste kvinneblader, er ikke det et signal om at kvinner stort sett tenker på seg selv? Ja, jeg takler å møte motstand er reflektert og eier kun ansvar for min egen lykke. Har livserfaring og er trygg på meg selv, de du beskriver mangler kanskje litt livserfaring? Ikke se så negativt på det, du velger selv hvem du velger og omgås med, får de deg til å føle deg dårlig har du tatt ett feil valg.
Gjest womenwomen Skrevet 7. januar 2009 #13 Skrevet 7. januar 2009 Finnes det en kvinne som takler å møte motstand, som ikke griner for småting, som er ærlig og ikke manipulerer. En kvinne som mener noe med det hun gjør og ikke bare er impulsiv. En kvinne som ser det store bildet og ikke bare det som foregår i sin egen sfære. Finnes det en kvinne som kan reflektere over sine egne tanker og følelser, og også evner å reflektere over andres tanker og følelser. Finner svært lite på kvinneguiden som ikke er basert på selvsentrering og velvære, det samme som i de fleste kvinneblader, er ikke det et signal om at kvinner stort sett tenker på seg selv? En ting er sikkert Jens - du er ensporet negativ i din tankegang .Veldig ensidig fokusert .Selvfølgelig finns det alle mulige typer av kvinner . Likeså dere menn også er veldig forskjellige . Påstår du at menn ikke kan være egoister ? Vel jeg har tusen eksempler jeg kan gi deg på egoistiske menn .Men det finns klart også egoistiske kvinner . Alle levende individer - er født litt egoistisk .Det er bare et rent primitivt " overlevelsesinstinkt i både dyr og mennesker .Finn deg en annen type kvinne neste gang - så blir du sikkert mer fornøyd.
Gjest Gjest_pippi_* Skrevet 7. januar 2009 #14 Skrevet 7. januar 2009 Det finnes slike kvinner. Men som sagt er vi alle forskjellige både kvinner og menn. Å skulle få ut sin frustrasjon her er som ris til egen bak. Og slik verden og samfunnet har blitt, er det ofte selvsentrering som er en årsak. Kvinner er ofte dramatiske og det er no vi lærer oss opp til å bli. Men selfølgelig finnes det unntak
DingDong Skrevet 7. januar 2009 #15 Skrevet 7. januar 2009 Finner svært lite på kvinneguiden som ikke er basert på selvsentrering og velvære, det samme som i de fleste kvinneblader, er ikke det et signal om at kvinner stort sett tenker på seg selv? Godt observert, det er jeg veldig enig med deg i.
Gjest Tanita Skrevet 7. januar 2009 #16 Skrevet 7. januar 2009 Mener du at kvinner ikke skal ha preferenser og godta alt mulig fra drittsekker? Er vel ei nikkedukke du kunne tenkt deg da.
waco Skrevet 7. januar 2009 #17 Skrevet 7. januar 2009 Tanita, jens ønsker seg damer som ikke er manipulerende og gråter krokodilletårer. Er det i kvinners øyne det samme som å ønske seg en nikkedokke? Jeg må innrømme at jeg ofte er skeptisk til kvinner jeg, - men jeg bor sammen med en for det!
EmmaW Skrevet 7. januar 2009 #18 Skrevet 7. januar 2009 Finnes det en kvinne som takler å møte motstand, som ikke griner for småting, som er ærlig og ikke manipulerer. En kvinne som mener noe med det hun gjør og ikke bare er impulsiv. En kvinne som ser det store bildet og ikke bare det som foregår i sin egen sfære. Finnes det en kvinne som kan reflektere over sine egne tanker og følelser, og også evner å reflektere over andres tanker og følelser. Joda, slike kvinner finnes, men de sitter ikke på KG og sutrer...
Gjest Gjest_Jens_* Skrevet 7. januar 2009 #19 Skrevet 7. januar 2009 Mange gode svar, men som jeg trodde mange svarer slik en kvinne gjør med angrep. formærmelse og hvis du ikke liker kvinner finn deg en mann. Usedvanlig lite reflektert som vanlig og ikke uventet. Med å skrive dette blir det sikkert ennå mer utskjellig siden enkelte ikke evner å vurdere generell kritikk på en logisk måte. Merkelig at kvinner ikke forstår hvorfor menn finner seg idiotiske hobbyer som å se på fotball, traktorpullig, fluefisking osv. Det er for å komme seg bort fra en kranglete kvinne som er misfornøyd med seg selv på grunn av idiotiske ting som misunnelse, troen på at andre har det så mye bedre, håret er så flatt, griner fordi buksen har blitt for liten, får ikke anerkjennelse på jobben, dårlig karakter på skolen. Rett og slett helt meningsløse ting som bare kvinner gidder å bry seg med. :-p
DingDong Skrevet 7. januar 2009 #20 Skrevet 7. januar 2009 Det som er skikkelig felles for kvinner, er at de tar seg nær av at man sier noe om kvinner generelt. Hvis en kvinne går i et manneforum og sier at alle menn er sportsidioter, så vil ikke menn komme rekende i forsvarsposisjon for å forsvare menn med at: "Kvinner er også sportsidioter, blant annet i håndball!!!!111" Lurer på hvorfor kvinner tar seg så utrolig lett nær av ting som går på dem som kjønn... Det må henge sammen med at de har mindreverdighetskomplekser for alt (og det er jo mannen sin skyld).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå