Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Hei.. Hvor store lår har du, og hvor stor er du rundt rompa? Jeg er 58cm rundt det bredeste partiet på lårene (der de går litt ut) og 98 cm rundt det bredeste punktet over hofta/rompa..
Gjest Gjest_sunshine_* Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Hei.. Hvor store lår har du, og hvor stor er du rundt rompa? Jeg er 58cm rundt det bredeste partiet på lårene (der de går litt ut) og 98 cm rundt det bredeste punktet over hofta/rompa.. Jeg har 52 cm rundt det bredeste på lårene, og 90 cm over rompa. Synes selv jeg har kraftige lår (i forhold til resten. overkroppen er heller spinkel...)
Pjukset Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 49 cm rundt det ene låret, 48 rundt det andre. Hofte 90 cm.
hjema Skrevet 16. januar 2009 #7 Skrevet 16. januar 2009 Hei.. Hvor store lår har du, og hvor stor er du rundt rompa? Jeg er 58cm rundt det bredeste partiet på lårene (der de går litt ut) og 98 cm rundt det bredeste punktet over hofta/rompa..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå