Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet

Har bestilt shadowtans i posten. Noen som ar prøvd det før? fungerer det? hvordan må man bruke det for at det skal bli best mulig resultat?

Blir takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet (endret)
Har bestilt shadowtans i posten. Noen som ar prøvd det før? fungerer det? hvordan må man bruke det for at det skal bli best mulig resultat?

Blir takknemlig for svar :)

Ups, denne skulle egentlig på velvære,klær,kosmetikk

(ligger der nå, vis du har svar gå dit :) )

Endret av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg skal også prøve den for første gang, fikk den faktisk i posten idag!! :) Har det litt travelt nå, så kan ikke påføre før ikveld eller imorgen, men er veeldig spent da jeg har hørt så masse positivt om den... :) Skal svare igjen straks jeg har prøvd!

Skrevet
Jeg skal også prøve den for første gang, fikk den faktisk i posten idag!! :) Har det litt travelt nå, så kan ikke påføre før ikveld eller imorgen, men er veeldig spent da jeg har hørt så masse positivt om den... :) Skal svare igjen straks jeg har prøvd!

Si ifra når du har prøvd den....

Tenkte å bestille denne oxo....usikker

Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet

Venter spent på svar =D..

Skrevet

Venter jeg oxo...:)Skal på et stort party neste helg.Så må ha en selvbruning.Hvis ikke shadowstans.Da evt noe annet.Dior,lancome eller biothem sin.

Venter.....venter.....

Skrevet

Hmm.. jeg bestilte den i posten for noen måneder siden..ble så skuffet.. da jeg skulle spraye på kom d bare masse sorte prikker ut av den!!..hadde ristet den kjempegodt.. uff..aldri mer..

Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet
Hmm.. jeg bestilte den i posten for noen måneder siden..ble så skuffet.. da jeg skulle spraye på kom d bare masse sorte prikker ut av den!!..hadde ristet den kjempegodt.. uff..aldri mer..

Leste du bruksanvisningen? hørt at man skal ståpå håndkle, spraye 30-40 cm fra deg (helst få noen andre til å spraye deg), IKKE SMØRE ut, og mye mer. Gjorde du alle disse tingene?

Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet (endret)

Har fått sprayen i posten nå og du har tydligvis ikke lest bruksanvisningen. det står IKKE RIST FLASKEN. å du ristet den kjempe godt..? Haha da er det ikke så rart :gjeiper: kjipt at produkter osv skal få dårlig omtale når den ikke brukes riktig!

Endret av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
  • 4 uker senere...
Skrevet

Ånej, ånej! Jeg glemte helt og svare jeg! Kom på det for ca en uke siden, og da hadde jeg ikke tid, og så glemte jeg det igjen... :frown: Unnskyld!!

Har brukt shadow tans sprayen min 3 ganger nå.

Det ble fin farge!! MEN jeg syns det tok lang tid før den tørket, man må nesten bare slenge på seg noen "maleklær" etterpå, mens man går og venter på at det tørker. Og jeg følte ikke jeg kunne gå ut av huset mens jeg ventet, for fargen er så utrolig mørk før man dusjer.... Og det skal man jo helst ikke gjøre før det er gått minst 8 timer!!

Man trenger litt hjelp til å bli sprayet, jeg hadde ihvertfall ikke sjans til å klare det selv på ryggen... Så det lot jeg samboeren min gjøre. Det er lurt å stå inne dusjen når man sprayer, for det havner litt "all over the place", og det er lett å bare skylle av inne dusjen etterpå. Og man bør passe på å ikke spraye for mye frempå hendene, til meg ble det et synlig skille den første gangen, og DET er ikke spesielt elegant... :gjeiper: :klaske:

Ellers forsvinner mye av fargen når man dusjer, så man blir ikke så brun som det ser ut som først altså! Fargen som da står igjen ser ekte og naturlig ut, om man har gjort det riktig. (Jeg har aldri ventet så lenge som 8 timer før jeg dusjer, da jeg nesten syns jeg blir FOR brun..) Men da varer heller ikke fargen ut ei uke, og det er jo litt synd...

Jeg så at noen skrev om at det bare kom svarte prikker ut fra boksen når hun sprayet. Da har hun jo ristet flasken, noe som man ikke skal gjøre. Det har faktisk skjedd innimellom til meg også, men da tror jeg det var fordi jeg bommet litt oppå der man trykker, så det kom ikke ut så mye som det skulle... det er min teori hvertfall.

Mange glamourmodeller bruker shadow tans, hvertfall jentene i "Rask Models". Jeg hadde lest på noen av deres blogger at de anbefalte det på det varmeste.. og jeg vil tro de har litt erfaring :gjeiper: Det var derfor jeg valgte å kjøpe meg!

Prøver å finne tid til min fjerde sprayrunde nå, men det er ikke bare bare å ha 8 timer ledig... Mulig at ikke jeg heller har lært å gjøre dette heelt riktig, da jeg aldri før har hørt om at dette skal være et problem!? Men sist måtte jeg bli med på en handlerunde på nærbutikken etter jeg hadde sprayet meg, og jeg følte at jeg fikk en del rare blikk der inne.... Er jeg paranoid, eller hva tror dere?? Pleier dere å vise dere blant folk mens dere venter?? :fnise:

Puh, dette var et langt svar, men jeg følte for å få med alt... Artig å lese om andres erfaringer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...