KittyBambi Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Jeg kjøpte en brudekjole på Ebay for noen uker siden for 950 kroner og den passer rett og slett ikke. Den er absolutt ikke som fremstilt på bildet (vet at det er rett og rimelig at en kopi ikke er like feilfri som en orginal) og jeg kan virkelig ikke se for meg at den blir brukt i bryllupet mitt. Dessverre. Så problemet jeg har i den forbindelse er med selgeren i Kina. Han sier jeg kan sende den tilbake og få en ny kjole eller at jeg får avslag på neste produkt (han selger omtrent kun brudekjoler, det er jo begrenset hvor mange brudekjoler jeg ønsker..). Jeg har ikke lyst å bruke mange hundrelapper på porto tilbake til han og så får jeg en kjole tilbake jeg muligens misliker også. Hva er da rimelig å fremlegge som kompromiss for kompensasjon for at kjolen absolutt ikke er som forventet?
Gjest Gjest_Fru Fryd_* Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Jeg syns ikke du kan forvente annen kompensasjon en det du allerede har fått tilbud om.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 At dette kunne skje var vel noe du var fullstendig klar over da du bestilte kjolen...? Jeg trodde et av "argumentene" for å bruke ebay-selgere var at det ikke var mange kronene det var snakk om, og at man da bare kunne regne det på tabbekvoten om kjolen som dukket opp i posten var et vrak...
maiblomst09 Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Jeg kjøpte en brudekjole på Ebay for noen uker siden for 950 kroner og den passer rett og slett ikke. Den er absolutt ikke som fremstilt på bildet (vet at det er rett og rimelig at en kopi ikke er like feilfri som en orginal) og jeg kan virkelig ikke se for meg at den blir brukt i bryllupet mitt. Dessverre. Så problemet jeg har i den forbindelse er med selgeren i Kina. Han sier jeg kan sende den tilbake og få en ny kjole eller at jeg får avslag på neste produkt (han selger omtrent kun brudekjoler, det er jo begrenset hvor mange brudekjoler jeg ønsker..). Jeg har ikke lyst å bruke mange hundrelapper på porto tilbake til han og så får jeg en kjole tilbake jeg muligens misliker også. Hva er da rimelig å fremlegge som kompromiss for kompensasjon for at kjolen absolutt ikke er som forventet? Hei KittyBambi Hvilken selger brukte du? Jeg mener å huske at du har lagt ut en link til kjolen tidligere, men jeg er ikke sikker og jeg finner ikke innlegget. Jeg har nå uansett bestilt og betalt 2 kjoler - 2 forskjellige, så dette blir spennende. Jeg synes det virker som om det er flere som er fornøyde enn misfornøyde.. Jeg ønsker deg lykke til med kjoleprøvingene
girly28 Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Hei KittyBambi Hvilken selger brukte du? Jeg mener å huske at du har lagt ut en link til kjolen tidligere, men jeg er ikke sikker og jeg finner ikke innlegget. Jeg har nå uansett bestilt og betalt 2 kjoler - 2 forskjellige, så dette blir spennende. Jeg synes det virker som om det er flere som er fornøyde enn misfornøyde.. Jeg ønsker deg lykke til med kjoleprøvingene Hei! Jeg har også tenkt og kjøpe kjole fra ebay har hitta en som jeg lik... hvilken selger/selgere har du brukt deg av?? Ja jeg er enig med deg det virker som at di fleste som kjøper kjoler er meget fornøyd.. Håper jeg og blir en av dem
Gjest 20509 Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Hei! Hva med å ta bilde og legge den ut på finn.no til en billig penge da? Det gjorde jeg med ebay kjolen min for jeg heller likte den ikke, den var rett og slett ikke meg. Var lett å få solgt den da heldigvis:) Bestilt ny kjole ifra en annen selger på ebay og den kom aldri desverre. Så jeg begynte å se på finn.no og fant en kjole som jeg fikk skreddersydd, den ble også sydd i kina, men skal si det var forskjell ja. Kineserne skal jo være kjent for å være dyktig til å kopiere. Jeg ble kjempe fornøyd med kjolen og gleder meg til bruke den. Måtte betale litt mer men synes ikke under 3000 kr er noe dyrt for en så fin kjole. Så fikk jeg tak i nesten lik brudepikekjole, så nydelig lille jenta mi skal bli til våren:) Lykke til!
Minnimusepus Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 Hei! Hva med å ta bilde og legge den ut på finn.no til en billig penge da? Det gjorde jeg med ebay kjolen min for jeg heller likte den ikke, den var rett Lykke til! Akkurat tenkte jeg å gjøre også, er jo nå gravid så jeg har måttet bestille ny brudekjole, men den gamle var nydelig så jeg bestilte den samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå