Gå til innhold

Enda en gang?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette tema har sikkert vært oppe hundre ganger, men jeg spør likevel:

Hva kan være grunnen til at mannen ikke blir stiv nok til å gjennomføre et samleie?? Jeg har opplevd dette; vi prøvde 2 ganger med en lang pause i mellom men han ble likevel ikke stiv nok. Hører jo med historien at dette var vår første gang sammen, vi hadde kjent hverandre og pratet sammen i ca. 1-2 mnd. Vi er i midten av 20 årene begge 2.

Det var han som tok initiativet til å ha sex. Jeg har ikke sett ham etterpå siden vi bor på hver vår side av landet... Jeg passet på å fortelle ham at jeg hadde det godt både med ord og lyder, for jeg hadde det jo helt topp selv det ikke ble 100% gjennomført.

Begynner jo å lure på om han ikke tente nok på meg da? Det var også lenge siden sist han hadde hatt sex...(om det har noe å si..hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del kan det skje hvis jeg ikke er avslappa nok, og det skjer gjerne hvis jeg ikke kjenner jenta spesielt godt.

Skrevet

Hva kan være grunnen til at mannen ikke blir stiv nok til å gjennomføre et samleie??

Svar: Prestasjonsangst

Skrevet

Jeg holder en knapp på nervøsitet. Han vil gjøre et godt førsteinntrykk, stresser, og får prestasjonsangst. Det er kanskje mer vanlig i litt yngre alder, men om det er en stund siden han hadde seg sist, kan det jo bidra til at han er usikker.

Skrevet

Så d er ikke d at han ikke tenner nok på meg?

Vi var edru begge 2, så han kan ikke skylde på ølbriller :briller: Hehe..

Skrevet

Hei! jeg opplever dette av og til sammen med samboeren min..

siden vi kjenner hverandre og er trygge på hverandre så er det jo ikke prestasjonsangst.. han sier og jeg ser at han tenner på meg, så det er ikke det..

hva kan det være da?

er ganske lei meg..

Skrevet

Jeg opplevde dette med en eks, og det var grunnet prestasjonsangst.

Selv om jeg vet jeg er veldig deilig (lov å si sånt høyt når man er anonym på et forum, hehe) og at han var kjempekåt som meg, så fikk jeg samme bekymringer som deg i bakhodet om at jeg ikke tente han osv. Men det var nok tvert i mot nettopp fordi syntes jeg var den mest sexy dama han hadde møtt noensinne at han ble stressa og dermed slapp.

Jeg visste egentlig det, men ble litt lei meg likevel. Verste var første gangen jeg skulle suge ham, og kjente at han ble slapp i munnen min!! Man begynner jo fort å lure på hva man gjør galt da, til tross for at man vet man er veldig god til å suge.

Det tok vel kanskje en uke hvor vi hang sammen daglig før problemet forduftet totalt, det ble heller nesten et lite luksusproblem at han var stiv hele tiden :fnise:

Det finnes mange grunner til impotens, men når det er en ung og viril kar som du har sex med for første gang så tror jeg nok i 99% av tilfellene det er pga prestasjonsangst (eller noe beslektet, stress, for mye tanker i hodet osv). Med mindre kroppen din er fyllt med verkende byller eller noe.

Skrevet

Hehe..her er hverken verkebyller eller noe annet...så vi går for prestasjonsangst :biggrin:

Ja, den lever vel sitt eget liv den der nede...Får bare håpe han vil gjøre det flere ganger, har stor tro på at sexen kan bli veldig bra med han her..hehe

Gjest kan skje alle
Skrevet
Hehe..her er hverken verkebyller eller noe annet...så vi går for prestasjonsangst :biggrin:

Ja, den lever vel sitt eget liv den der nede...Får bare håpe han vil gjøre det flere ganger, har stor tro på at sexen kan bli veldig bra med han her..hehe

Har slitt med en del prestasjonsangst selv, ikke alltid like lett å få den til å stå.

Ikke alltid like lett og vite om dere nyter det, eller synes det er kjedelig eller så. Har hatt noen jenter som ligger omtrent bare på rygg og ikke gjør stort annet - det er litt turn off for meg, selv om de har kommet osv... sier de i hvertfall- Tviler på at jeg har gjort alt feil - hehe. Det har medført at penis ikke er helt med, og selvfølgelig stress har mye med saken å gjøre.

Bruk litt lenger tid neste gang? Kose mer, spør ut om alt hva han liker. Er han like sjenert som meg så tar det vel en stund før han i det hele tatt kommer med noe, men likevel. Fortsett med det. Og svarer han ikke er det jo bare å bruke fantasien selv og spørre underveis om man gjør det riktig.

I tillegg tror jeg at gutter også trenger mer nærhet, og mer kos og kjærtegn enn det vi kanskje gir uttrykk for - og det som er bildet av oss i samfunnet.

Vet jeg at en jente er virkelig glad i meg og kroppen min, så har jeg ingen problemer verken med å få tissen til å stå eller holde ut lengre enn akk noen få minutter som er problemet for noen også. Har heldigvis hatt det problemet siden første gangen min.

Lykke til...

Håper det var noe til hjelp...

Skrevet

siden vi kjenner hverandre og er trygge på hverandre så er det jo ikke prestasjonsangst.. han sier og jeg ser at han tenner på meg, så det er ikke det..

hva kan det være da?

er ganske lei meg..

Hvorfor kan det ikke være prestasjonsangst selv om dere kjenner hverandre og er trygge på hverandre? Hvis han har opplevd at det har skjedd en gang pga. f.eks stress, at han var litt anspent e.l., så kan han tenke at "denne gangen må jeg bli stiv, ellers blir hun skuffa!", og derfor stresser med det. Prestasjonsangst for at den ikke skal virke 100% "denne gangen heller".

Skrevet

hva kan det være da?

er ganske lei meg..

Klart det kan være prestasjonsangst. Det skal ikke mye til før mekanismen på disse gutta svikter. Det kan bare være en tåpelig kommentar du ikke husker f.eks. som har ført til at han tenker han må prestere bedre neste gang, og føler han ikke helt at han fikk det til den gangen heller, kan det faktisk føre til problemer med å bli stiv. Eller han kan være kjempesliten og orker egentlig ikke, men presser seg til å gjøre det uansett, og når det ikke funker helt, tar han det til seg.

Det er sjeldent det er noe annet enn prestasjonsangst når den ikke blir stiv. Spesielt om han ikke er syk ellers.

Gjest Gutt92
Skrevet

Jeg klarte ikke å gjennomføre samleie før vi hadde vært sammen i over ett år, og den ble fortsatt ikke helt stiv, og det tærer jo på selvtiliten i senga.

Er egentlig helt sikker på at det er noe av det som har blitt nevnt før i tråden, prestasjonsangst, sliten, stresset, osv.

Skrevet

For min del handler det ikke om prestasjonsangst, men at det blir for mye intimitet for fort med noen jeg ikke er godt nok kjent med.

Skrevet

Cognizance: Interessant.. :sukk:

Jeg bruker å vente ganske lenge før jeg hopper til køys med noen, så jeg ser den. Ble litt spesielt siden d skjedde ganske tidlig dette mellom han og meg. Men d var jo han som tok initiativet til sex da... Men likevel interessant å høre at d du forteller kan virke inn også.

Skrevet
Men d var jo han som tok initiativet til sex da...

Jeg vet ingenting om han mannen. Men jeg tenker at å ta initiativet til sex er man liksom programforplikta til som mann, og uansett er det jo kjekt med nakne damer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...