Gå til innhold

Ærlighet.

vl800

Anbefalte innlegg

Jeg må bare spørre folk her inne.

Er dere ærlige her inne , eller legger dere på litt på historiene.

Jeg synes nemlig at folk er veldig frigjorte her inne, ikke noe negativt med det. Jeg er selv ganske frigjert, men når man snkker med folk ansikt til ansikt så har jeg ikke det inntrykket at folk er så frigjorte.

Her er det helt vanlig at jenter svelger , og har anal sex, jente sex og veldig mye annet. Gutter eer og så frigjorte.

Er dere ærlige med alt dere skriver? :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Dette er en diskusjonsforum, hvor man kan veksle erfaringer. Hva du velger å tro eller skrive er opp til deg!

Har selvfølgelig av og til vanskeligheter med å tro alt som står her, men så er det ikke fasit jeg er ute etter!

Svarer kun for meg selv, og er HELT ærlig. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er så mye her i livet som det er vanskelig å dele. Ofte er dette svært viktige deler av livet. Det er veldig vondt å oppleve seg sjøl som annerledes, noe som kommer tydelig fram i diskusjonsfora her.

Anonymiteten på et forum som dette gjør at jeg kan være ærlig. Jeg velger å være ærlig om sider ved mitt liv som andre har godt av/ nytte av å lære om eller oppleve.

Det er mye av det jeg sier her jeg ikke kan eller vil si åpent til folk som kjenner meg eller vet hvem jeg er. Dette handler først og fremst om samfunnets aksept for det å være frigjort, annerledes, åpen eller modig.

Mye kunne nok sies åpent for min egen del, men hensyn til barn og øvrig familie, jobb osv. gjør at folk flest velger å holde intime erfaringer, oppfatninger og kunnskap for seg sjøl.

Så jeg "står fram" her, og velger å holde det meste privat utenfor KG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er igrunnen like ærlig uansett om det er her inne eller ute i det virkelige livet, jeg.

Ser det selvfølgelig an, men om det er noen som står meg såpass nær at det er naturlig å snakke om seksualitet så er jeg helt åpen på hva jeg liker/ikke liker, gjør eller ikke gjør. Da snakker jeg om venner, kjente og av og til kolleger.

Syns ikke det er noe problem i det hele tatt :D

Legger heller aldri på noe - det ville bli for dumt å juge på seg opplevelser. Når det er sagt har jeg aldri praktisert jentesex, analsex eller partnerbytte da... :roll:

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær deg selv, vær ærlig og stå for det du sier, så kommer du langt her i livet er mine mange mottoer. :)

Hva får jeg uansett ut av å lyve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter med litt av den samme følelsen, som vl800. Tror ikke på alt som står her. For eksempel at voksne mennesker, hvor begge er i jobb, har sex 5 til 7 ganger i uka. Da kan de i alle fall ikke ha særlig krevende jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp
Jeg sitter med litt av den samme følelsen, som vl800. Tror ikke på alt som står her. For eksempel at voksne mennesker, hvor begge er i jobb, har sex 5 til 7 ganger i uka. Da kan de i alle fall ikke ha særlig krevende jobb.

hvorfor er det så vanskelig å tro da? jeg er student, det samme er kjæresten min. det er ikke noe vanskelig å få tid til sex hver dag for det. Akkurat nå har jeg ikke jobb ved siden av studiene, men jeg hadde ikke noe stort problem med å rekke å ha sex 5-7 dager i uka da jeg hadde jobb i tillegg :)

Det jeg vil fram til her er at, hva søren skulle være vitsen med å ljuge på seg hvor ofte man har sex? For mange er sex den beste måten å avslutte nettopp en krevende dag på, det er avslappende, du får nærhet, osv. Om du "orker" sex etter en krevende jobbdag har vel også noe med hvilket forhold du har til partneren din. Sex trenger jo ikke på død og liv være hard jobbing?

Selv snakker jeg alltid sant her. Ser ikke noe poeng i å ikke gjøre det, hva andre gjør for være opp til dem, men jeg har ikke for vane å mistro folk sånn uten videre. Man kan jo ofte se ut fra innlegget om folk er seriøse eller ikke også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Det er best å være ærlig fordi en glemmer fort løgner og da blir en fort "innhentet"... :ler:

Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ærlig og ærlig :roll:

Jeg blir direkte kvalm når kjente brukernavn breier seg ut om sitt seksualliv...Uææhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle vi gidde å juge her inne? Det er ingen som vet hvem jeg er uansett, så det kan ikke være for å imponere i hvertfall...

Men jeg er enig med det Kosejente skriver, at jeg utleverer meg mer her hvor jeg er anonym, enn jeg ville gjort IRL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Jeg blir direkte kvalm når kjente brukernavn breier seg ut om sitt seksualliv

Hva er det du blir kvalm av da?

At brukere du ikke liker skriver, eller det vedkommende skriver om?

Og hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Jeg sitter med litt av den samme følelsen' date=' som vl800. Tror ikke på alt som står her. For eksempel at voksne mennesker, hvor begge er i jobb, har sex 5 til 7 ganger i uka. Da kan de i alle fall ikke ha særlig krevende jobb.[/quote']

Det er vel ikke så rart at "voksne mennesker, hvor begge har jobb" har sex "hele tiden" - i allefall ikke hvis de er nyforleskede, og det kan jo hende de er :wink:

Jeg lyver ikke på "seksualitet", men det er da også sjeldent jeg skriver her inne :oops: Litt for mange vet hvem jeg er :oops: Også syns jeg det er mye tull her :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo, har ingen problemer med å være ærlig her inne. Forteller jo langt ifra alt, men det jeg skriver om er ærlig.

Det er noe trist over folk som sitter og lyver på nett, synes jeg. Litt latterlig...Hva skal vitsen være med å lyve til folk som ikke kjenner deg?

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er noe trist over folk som sitter og lyver på nett, synes jeg. Litt latterlig...Hva skal vitsen være med å lyve til folk som ikke kjenner deg?

Maiken

Hva med status her inne da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Maiken

VItsen med å lyve på nett - for å bevare sin anonymitet, kanskje? (men det kan vel ikke gjelde på seksualitets forumet, de færreste kjenner vel naboens vaner på det området) :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...