Hoppetaujenta Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har nemlig hatt en venninne på sjætten for lenge siden, og skulle gjerne funnet mail-adressen hennes igjen. Jeg vet at slikt ligger gjemt et sted i Msn`ens lille verden (ja den ble blokkert og slettet den gang), men jeg kan ikke finne ut hvor dette er. Noen glupinger der ute som kan lose meg på rett sted?
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Hvis den er blokkert burde den ligge i blokkeringslisten din. Den kan finne hvis du går på: Verktøy ->Alternativer I ruten som da dukker opp, går du på personvern. flytt venninnen din fra blokkeringslisten til den vanlige.
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2009 (endret) Nå har jeg adressen hennes om ikke annet. Lurer på en ting til: når jeg nå førte navnet hennes tilbake på ja-lista mi, kom det ikke opp som det skulle. Kan det tyde på at hun også har blokkert og kanskje slettet min adresse? Må der sendes ny søknad til henne for å spørre om hun vil være der igjen? Endret 7. januar 2009 av Margareth
Gjest Miley Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Nei, du må vel legge den inn på vanlig måte igjen, for det du nå har endret er at hun kan se deg som pålogget. I og med at du både blokkerte og slettet må du legge henne inn igjen, du har kun fjernet blokkeringen, ikke slettingen. Jeg gjorde det vel med å bare legge inn igjen på vanlig måte.
Gjest padawan Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 hadde du henne slettet og blokkert lenge han det hende hun har gjort det samme med deg da du aldri var online og du vil derfor ikke komme i kontakt med henne igjen. prøvd å søke etter henne på FB?
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2009 Nei, men det var et godt forslag. Takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå