Gå til innhold

har ikke lyst lenger

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mary_*
Skrevet

sambo og jeg har vært smmen i snart seks år,har hatt problemer i snart to år nå,og jeg har vurdert å bryte dette forholdet-men jeg vil ikke og klarer ikke fordi vi har et barn sammen.

det som stadig er et krangle-tema nå er sex-livet vårt,jeg har ikke lyst lenger og vet ikke hvordan jeg skal finne den.har i grunn ikke behov for det i det hele tatt-mens han har store drifter/behov,og blir selfølgelig kjempe frustrert og sur for dette. så det jeg jør er å ha sex selv om jeg gentlig ikke har lyst,og mange er dette så strevsomt at jeg nesten vil gråte mens det pågår.....

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre,er det andre som har, el har hatt det slik?

har vært i to forhold tidligere og det samme skjedde da jeg mista lysten og det endte med at det ble slutt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tanita
Skrevet

Du skal iallefall ikke ha sex når du ikke har lyst - det vil drepe lysten bare enda mer.

Kanskje han burde forkusere mer på deg og dine ønsker i senga? Kan godt være der problemet ligger. Hvis det er sånn at "alt" dreier seg om han i senga.

Gjest Gjest_Svana_*
Skrevet

Var det godt og du hadde lyst de første årene?

Prøv å tenke tilbake til den tiden: Hva tente deg da? Hva ga deg mest nytelse?

Og hvorfor sluttet dette å "virke"?

Problemene trenger ellers ikke å ha no med sexlivet deres å gjøre, men kan skyldes frustrasjoner på andre områder.

Lykke til! :yvonne:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...