Gå til innhold

Hva har en mor visa en som ikke er mor "rett" til

Gjest Augustina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og, folk uten førerkort kan selvfølgelig ha synspunkter på kjøring!

Som passasjer: "Du ser ikke til sidene før du kjører ut i krysset"

Som fotgjenger: "Du skal stoppe når en fotgjenger er på vei over fotgjengerovergangen"

Som syklist: "Bilene kjører veldig langt ut på kanten og tar lite hensyn til myke trafikkanter"

Hmpf, jeg tok det for gitt da jeg brukte dette som eksempel at alle ville forstå at jeg ikke snakket om brudd på trafikkreglene...

For de som må ha det inn med teskje: Ville du likt om noen som ikke engang har førerkort kritiserte deg for måten du håndterer bilen din på, hvilket gir du bruker etc.

Selvfølgelig bør man si ifra når det oppstår en potensielt farlig situasjon selv om man ikke har førerkort..

I likhet med at man selvfølgelig kan si ifra om noen slår barna sine selv om man ikke er mor selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Birgitte,

du vil ikke forstå selv. Selv om man ikke har førerkort, så betyr ikke det at man har null peiling på bil og trafikk i det hele tatt. Selv om man ikke har barn, betyr ikke det at man har null peiling på barnestell og oppdragelse i det hele tatt.

Og "baksetesjåfør" er da fryktelig irriterende, uansett om personen har førerkort eller ikke? Når jeg kjører er det jeg som bestemmer hvilket gir bilen er i. Ferdig med den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...