polarbruschetta Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har gått på Roaccutan i snart 4 uker. Nå gråter jeg hver dag for ingenting og orker ikke å gjøre noe. Den gamle glade meg kommer frem i noen øyeblikk hver dag, akuratt nok til at jeg ser at dette ikke er "meg" og at jeg må kjempe, men så går den optimistiske følelsen bort igjen og jeg begynner å gråte på nytt. Jeg vet at dette er en bivirkning som noen får av Roaccutan. Er det noen andre som har erfaringer med dette, eller med andre tabletter med samme virkestoffer som man kan få depresjoner av? Jeg er fast bestemt på å fortsette kuren, men er livredd for at dette er noe som ikke går over etter endt kur. Jeg blir vel normal igjen når jeg slutter med tablettene? Jeg tar 2 tabletter hver dag og veier 65kg. Jeg savner den gamle meg! Jeg har aldri vært sånn her før
Saeria Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Jeg opplevde ikke den bivirkningen, men en del mindre alvorlige. Ut i fra hva min hudlege sa til meg, så ville en evt. depresjon gå over etter kuren. Det viktigste er at en vet hvorfor en blir deppa. Blir det for mye, ta kontakt med legen igjen.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har gått på Roaccutan i snart 4 uker. Nå gråter jeg hver dag for ingenting og orker ikke å gjøre noe. Den gamle glade meg kommer frem i noen øyeblikk hver dag, akuratt nok til at jeg ser at dette ikke er "meg" og at jeg må kjempe, men så går den optimistiske følelsen bort igjen og jeg begynner å gråte på nytt. Jeg vet at dette er en bivirkning som noen får av Roaccutan. Er det noen andre som har erfaringer med dette, eller med andre tabletter med samme virkestoffer som man kan få depresjoner av? Jeg er fast bestemt på å fortsette kuren, men er livredd for at dette er noe som ikke går over etter endt kur. Jeg blir vel normal igjen når jeg slutter med tablettene? Jeg tar 2 tabletter hver dag og veier 65kg. Jeg savner den gamle meg! Jeg har aldri vært sånn her før Ring legen din, dette er veldig, veldig alvorlig, og det er mulig du bare bør kutte helt ut, eller se om du kan kombinere med antidepressiva og begynne på nytt igjen senere. Depresjoner kan koste deg livet, og hvem bryr seg om trynet ditt er fritt for kviser om du ligger i ei kiste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå