Gå til innhold

slikke nekt!?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet

Til jenter!

Trenger noen tips!

Har vært seksuell med dama noen måneder nå, men hver gang jeg spør om jeg skal/kan få slikke henne sier hun nei!

Hva kan dette komme av?

Hva kan jeg gjøre for at hun vil bli slikket?

Frustrert!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Kate_*
Skrevet
Til jenter!

Trenger noen tips!

Har vært seksuell med dama noen måneder nå, men hver gang jeg spør om jeg skal/kan få slikke henne sier hun nei!

Hva kan dette komme av?

Frustrert!

Jeg har nektet typen min noen måneder å slikke meg nå, rett og slett fordi jeg ikke liker å ikke ha kontroll. Er greit i senga og sex med når det kommer til slikking blir det rett og slett for lite kontroll for meg. Mye vanskeligere å vri seg unna og si nei. Det kan kanskje være ett hint? :)

Gjest Gjest_Svana_*
Skrevet

Skal forholdet vare, må dere kunne snakke sammen!

Har du ikke forsøkt å spørre henne?

Fortell henne at dette er noe du har lyst til å gjøre med henne først og fremst fordi du vil gi henne nytelse og at du lurer på hvorfor hun ikke har lyst.

Kanskje er hun litt sjenert eller usikker, kanskje har hun dårlige erfaringer fra tidligere, kanskje har det med kontroll å gjøre, kanskje liker hun det rett og slett ikke. Men uansett burde dere kunne snakke om dette som voksne mennesker.

Skrevet

Mange jenter synes de har stygge kjønnslepper (flere tråder om dette her på forumet). Kanskje hun er redd for å slippe deg til på grunn av slike tanker.

Skrevet (endret)

Det der burde jo være et frivillig tilbud til henne og ikke en tvang .

Kanskje hun er storfornøyd slik som hun har det?

Endret av Margareth
Skrevet

Hva kan dette komme av?

Hva med å akseptere at hun ikke vil?

Skrevet

Spør hvorfor hu ikke vil og ta det derfra

Skrevet (endret)

---

Trådstarter;

det kan ha flere grunner. Et par av dem kan være at hun er redd for lukt eller utflod.

Endret av Helen
Skrevet

Kan heller snu problemstillingen til det hun sikkert lurer på, hvorfor maser han som fælt om dette når hun ikke har lyst?

Skrevet

Ja, er ikke det greit da?

Sier hun nei, så forholder man seg til det og eventuelt aksepterer at det er hva hun trives med. Så sier hun nok i fra om hun skulle ombestemme seg.

Så fryktelig masete, om mannen skal presse på med ting som han så desperat vil gjøre når kvinnen ikke vil.

Skrevet

Hvorvidt det er greit eller ikke om partneren nekter å slikkes, kommer jo an på hvor viktig dette er for en selv. Man kan uansett ikke tvinge noen.

Men jeg våger meg på den påstanden at så godt som alle kvinner som "ikke liker" å bli slikket har det slik fordi de enten har dårlige erfaringer i en eller annen grad og på en eller annen måte, eller fordi de har et problematisk forhold til den delen av seg selv på en eller annen måte.

Jeg har personlig vært sammen med et par kvinner i tidligere år som hadde problemer med dette. Men når de oppdaget hvordan det kunne (SKULLE) være, så ble de "omvente".

Personlig hadde jeg nok ikke kunnet være sammen med en kvinne som ikke likte å bli slikket, eller suge pikk, særlig lenge. Dette fordi det er en så sentral del av sex for meg at jeg ikke kan være foruten. Og møter jeg en kvinne som ikke lar seg "omvende", så går nok dessverre det forholdet i dass p.g.a. manglende seksuell kompatibilitet. Slikt skjer.

Skrevet

jeg tror nok ikke det er snakk om tvang her. TS vet nok hvor deilig dette kan være for oss jenter, og lurer på om hun kansje har noen tanker om feks. stygge kjønnslepper, at hun rett og slett ikke klarer og slappe av osv. som er ting han kan hjelpe henne med slik at hun bare kan nyte denne deilige aktiviteten:)

hvis det er slik at hun ikke liker det, så kommer nok dette frem når de snakke sammen. og da håper og tror jeg at TS vil respektere dette:)

Skrevet
jeg tror nok ikke det er snakk om tvang her.

Grensen mellom tvang og sterkt press kan iblant føles hårfin. Og jeg tror enkelte legger for mye vekt på hva andre har likt, i forhold til å høre på hva den nye partneren vil og ikke vil. Det er veldig mange "hvordan kan jeg få ham/henne til å like det samme som meg?"-tråder. Men relativt sjelden ser man noen spørre hvordan kan jeg lære å like det samme som ham/henne, eller hvordan kan jeg lære å klare meg uten det han/hun ikke liker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...