Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips om en god øyensminke fjerner!

Jeg bruker forresten linser, så det må være en mild type.

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den av merket Simple som du får kjøpt i dagligvareforretninger er utrolig god. (Den er grønn.) Jeg klarer ikke når de er proppfulle i parfyme, da er denne er veldig god. Effektiv er den også, så du trenger ikke å bruke 14 kluter for å fjerne sminke på ett øye liksom... ;)

Skrevet

Decleor har en kjempegod en, det er en klar gele som kommer i en blå flaske. Den er drøy, og sminken er av på null komma niks! Den er mild også og svir ikke om du får noe i øyet.

Skrevet

HAR BRUKT AV DYRE SORTER.THALGO,DECLOR.OSV.'

MEN NÅ BRUKER JEG YVES-ROCHER SIN.LIKE GOD.BESTILLTE 4 STK I DAG PÅ NETTSIDEN DERES,HALV PRIS.40 KR FLASKEN.

Skrevet

Jeg syns Dermalogica sin er veldig bra, mild og snill men fjerner sminken effektivt.

Skrevet

lancome bi-facile er min favoritt,

men når jeg ikke tar meg råd til den så er l'oreal sin er faktisk også veldig god

Skrevet
lancome bi-facile er min favoritt,

men når jeg ikke tar meg råd til den så er l'oreal sin er faktisk også veldig god

Jeg har sensitive øyne og BI-Facil fra Lancome er den beste jeg har prøvd. Så nå bruker jeg ikke annet. Bare så synd den er så dyr. Koster vel litt i overkant av 200 for en liiiiten flaske.

Skrevet

Enig med Belle. Simple sin er kjempegod, billig og jeg reagerer ikke på denne i hele tatt slik jeg ofte har gjort med andre merker. :jepp:

Skrevet

Jeg bruker akkurat nå H&M sin, synes den er helt grei.

Gjest Raptuza
Skrevet

for sensitive auge så passar Avene sin. Det er ein gele med kildevann, veldig behagelig. På Vitus apotek får du no 2 stk for 150(vanleg pris 150 for 1).

Skrevet

Bruker faktisk den du får kjøpt på Europris :P

Hadde en "sminkefjerner-krise" en gang, sprang inn på Europris og kjøpte det første og beste.. bruker den fortsatt for den synes jeg er knallgod!:)

Koster vel 14 kr for en flaske..

Ellers så brukte jeg Gosh en gang, den var med olje og veldig god:)

Ellers så synes jeg at L`oreal sin er knall:)

Skrevet
Her er det ei som har testet og liker denne øyesminkefjerneren.. ikke dyr heller...
Skrevet

Har brukt den fra Avene og Helena Rubinstein, og de var helt greie.

Den fra Dior var ikke god i det hele tatt, måtte gni noe veldig og huden ble tørr :snurt:

Nå bruker jeg den røde to-fase fra H&M og liker den mye bedre enn de andre jeg har prøvd :)

Har hørt mye bra om L´Oreal og Clarins, så tror det blir en av de neste gang:)

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Jeg bruker Rainforest Two Phase Make Up Remover som er økologisk. Mild og effektiv! :happy:

Skrevet (endret)

jeg bruker Chanels tofase-fjerner. den er helt fantastisk. den er like god på vanlig og vannfast mascara, merker nesten ikke noen forskjell :)

jeg bruker selv linser og denne fjerneren er mild og god mot øynene.

det som er lurt med flytende fjernere (i hvert fall for deg med sarte øyne) er å holde en bomulls-pad med produktet oppå øyevippene i noen sekunder, mascaraen vil løsne litt og man får en mer behagelig fjerning.

koster ca. 240kr for 100ml, men det er den verdt! det er ikke mye man trenger å bruke på hvert øye.

Endret av Liahra
Skrevet

Har prøvd mange forskjellige, både fra dagligvare, apotek og parfymeri før jeg fant min favoritt. Simple - billig, effektiv og skånsom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...