Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #1 Skrevet 24. juni 2003 Min bestemor fyller 85 år om en liten stund, og jeg har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe. Noen gode forslag?
Livets datter Skrevet 24. juni 2003 #2 Skrevet 24. juni 2003 Søk på gaver/tips/presanger, og du vil få opp mange tidligere tråder om emnet.
Gjest Lea Skrevet 24. juni 2003 #6 Skrevet 24. juni 2003 Gamle damer er ofte litt jålete. Vi kjøpte toalettmappe til sambos bestemor. En stor, fin mappe som vi fylte opp med lotion, neglefiler, kremer, hårprodukter osv. Hun ble hoppende glad og begynte straks å smøre seg inn med kremer . Ellers har vi gitt matkurver med kaffe, sild, konfekt, likør osv. Kjempepopulært..
LilleBille Skrevet 24. juni 2003 #7 Skrevet 24. juni 2003 Vi har ofte også brukt matkruver... gjerne fylt opp med litt ekstra.. som de vanligvis ikke unner seg, og halve vinflasker, små likørflasker etc. Gjerne puttet oppi en liten blomst, noen hjemmelagede kort, drops, konfekt osv... Det er kjempepopulært. Har også med hell gitt bort "gavepakninger" fra Body Shop.. engen som de har "plastet" i en fin kurv eller fylt opp en toalettmappe... også veldig vellykket.
Suzy Skrevet 24. juni 2003 #8 Skrevet 24. juni 2003 Bestefaren min fylte akkurat 90 og er en meget oppegående fyr. Han begynner dessverre å miste synet, men har alltid vært veldig glad i å lese... Da jeg var liten leste han Terje Vigen til meg og den har alltid hatt en spesiell plass hos meg etter det. Så til 90 års dagen leste jeg den inn på kasett til ham slik at han kan høre på den og som en gjentjeneste for at han leste for meg Det ble godt mottatt!!! Kanskje du har noe lignende som hun har gjort for deg og du kan gjøre igjen? Hvis ikke ville jeg tatt et portrett av meg/barna mine og gitt bort. Suz
missmia Skrevet 18. juli 2003 #9 Skrevet 18. juli 2003 Hadde jeg gitt min bestemor på 88 en lydbok hadde hun "drept" meg.... Ihvertfall blitt dødlig fornermet.....
Chil Skrevet 18. juli 2003 #10 Skrevet 18. juli 2003 HEI! Jeg syns at et abonnement på et ukeblad er en god ide til en godt voksen dame. F. eks Hjemmet, Familien, Allers eller Norsk Ukeblad. Da kan hun jo glede seg over presangen lenge! Lykke til!
Gjest Likørmaker Skrevet 17. desember 2008 #11 Skrevet 17. desember 2008 Kan noen fortelle meg hvor jeg får tak i små ubrukte flasker som jeg kan tappe hjemmelaget likør på? Størrelse rundt 2 dl hadde vært kanon, men jeg finner det ingen steder (Ikea, Nille, Styvis ++) -a-
Balooa Skrevet 18. desember 2008 #12 Skrevet 18. desember 2008 Hvis du har barn tror jeg at et fint bilde av det / dem er en god ide. Jeg veit hvertfall at besteforeldrene her setter pris på bilder av oldebarna.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 18. desember 2008 #13 Skrevet 18. desember 2008 Bestemoren til gubben er like gammel, og det beste hun vet er å få fotbehandling/pedikyr
The Kitten Skrevet 18. desember 2008 #14 Skrevet 18. desember 2008 Noe god te eller kaffe kanskje? Og noe godis fra gammledager?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå