Gå til innhold

Hvor kan jeg få kjøpt fakler?

yoga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Langsyne

Sist jeg kjøpte det solgte de det på Clas Ohlson.

2 fakler for 45kr.

Endret av Langsyne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tillater meg å komme med et spørsmål her. Når folk spør etter "fakler", er det 50% som mener sånne fakler til å holde i hånda, mens de resterende mener fakkelbokser. Hva er det du mener, yoga?

Fakkelbokser selges jo nesten overalt, i dagligvare også, mens håndfakler ikke er like utbredt.

Endret av Meaty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skulle vært i Bergen sentrum i går, da solgte de fakler på gata. Still opp på neste demonstrasjon mot Israel, hehe. Hvis du skal ha veldig mange så selger noen idealistiske organisasjoner det, SOS Rasisme f eks. Men da kjøper man jo litt kvantum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forutsetter at når folk skal ha fakler, mener de fakler. Hvis ikke spør de etter fakkelbokser eller digre stearinlys...

Binders har håndfakler, og jernia. De som selger stearinlys fra Tyri kan sikkert ta inn deres håndfakler til deg. De har en sikkerhetshylse, som lar deg regulere eller slukke flammen.

Kniper det, kan du feste ei lita hermetikkboks med en lang tynn skrue til et stykke kosteskaft, stykke av ei grein eller liknende, Tulle ei gammal bommullsfille (fin måte å kvitte seg med gamle t-shirts og undikker) rundt et stearinlys, og tenne på. Du kan hive oppi lysestumper eller et telys, når den begynner å dø ut. Har du tid smelter du stearin og lar filla trekke til seg. Ha gjerne med ekstra fille og et ekstra lys, for ekstranummer :)

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener fakler til å holde i hånden.

Ok, ja de selger vi på Europris ja. :fnise: 3 stykker for 30 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forutsetter at når folk skal ha fakler, mener de fakler. Hvis ikke spør de etter fakkelbokser eller digre stearinlys...

Jammen de gjør ikke det, skjønner du. Ikke når de kommer til butikken i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen de gjør ikke det, skjønner du. Ikke når de kommer til butikken i hvert fall.

Folk er uskolerte :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er uskolerte :fnise:

Det skal jeg love deg ja. De spør også ofte etter engangskubber til peisen. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...

Annonse

• 3 år senere...
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...