Gjest Ennah Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Jeg undersøker pris på leie av bil fra kirken via fotografen til festen osv. Dette er veldig dyrt! Noen gir pris på nesten 8000! Det synes jeg ikke det er verdt. Hva gjør dere andre? Jeg kjenner ingen med bil vi kan bruke.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 jeg sliter med det samme, men i østfold... kan ikke komme på noen familie eller venner med kul eller særegen bil. så vi vurderer å leie en limosine. det koster kr 4500 for bryllupspakke. det inkluderte at jeg og min forlover ble hentet hos frisør/sminkør, kjørt til kirken. mens vielsen pågikk pyntet han bilen. etter vielsen fikk vi champagne og ble kjørt til fotograf og til festen. syns ikke prisen var så altfor ille, men det er jo likevel en del penger, så vi holder fortsatt på å sjekke ut andre muligheter... gamle flotte biler er dyrere og det er nesten ingen som vil kjøre på vinteren når veiene er saltet
Gjest Ennah Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 ja ser ut til at limosine er det billigste alternativet. vi skal ha 25. april, så akkurat på grensen for del biltyper vil jeg tippe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå