Gå til innhold

HASTER! Kan noen hjelpe meg å finne en VIRKELIG DYKTIG frisør (Jessheim, Råholt, Eidsvoll) evt Strømmen, Lillestrøm, Lørenskog eller Stovner.

Anbefalte innlegg

Jeg trenger tips om en VELDIG dyktig frisør aller helst i området Jessheim, Råholt eller Eidsvoll.

(evt Strømmen, Lillestrøm, Lørenskog, Stovner)

Jeg trenger en frisør som kan se hvilken farge jeg bør ha på håret (jeg er blek) og hvilken type klipp som passer mitt ansikt.

Jeg ønsker ikke å kutte så mye på lengden, men forme det og gjøre noe tøfft med luggen. (alt er like langt :()

Skulle fått gjort dette i løpet av helgen, så håper noen kan komme med tips til meg.

Skriv gjerne også evt hvor mye klipp/farge koster (om du vet)

Går gjerne til en flink og rimelig frisør, men det finnes vel ikke hehe.

Fortsetter under...

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest

De på Lee Stratford på Triaden, Lørenskog er kjempe gode, spesielt på farge. Både jeg og en venninne er mørkeblonde, og har farget håret lyst hos div friøserer i en evighet, men ble aldri fornøyd. Jeg vil at håret skal se naturlig ut, ikke farget eller stripet. På Lee Stratford så frisøren hvordan farge jeg ville kle, nå er jeg lys blond og det ser kjempe naturlig ut, alle tror det er min ekte hårfarge.

Gjest Gjest

Annonse

jeg har klippet meg 2 ganger på adam & eva og ble sykt misfornøyd. Farget det der har jeg også gjort, hos en som liksom skulle være adam&evas fargespesialist. Og det ble oransje og helt forferdelig. Adam&eva går jeg aldri på mer. Tenkte jeg skulle prøve Magic i Lillestrøm jeg...

Endret av Rafi
Gjest Gjest
jeg har klippet meg 2 ganger på adam & eva og ble sykt misfornøyd. Farget det der har jeg også gjort, hos en som liksom skulle være adam&evas fargespesialist. Og det ble oransje og helt forferdelig. Adam&eva går jeg aldri på mer. Tenkte jeg skulle prøve Magic i Lillestrøm jeg...

Min erfaring er at Adam og Eva er best på farger, har alltid vært veldig fornøyd med det de har gjort for mitt hår i hvertfall-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...