Kosejente Skrevet 24. juni 2003 #1 Skrevet 24. juni 2003 Fikk høre at man må ha visum for å reise til Tyrkia....stemmer det? Hvordan søker man om visum og hva koster det evt.? (barn/voksne)
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #2 Skrevet 24. juni 2003 Det er noe nytt siden 2000. Koster mellom 10-20 USD pr stk tror jeg og fikses på flyplassen i Tyrkia. Dersom du skal reise charter, så står det litt om det i katalogene (og sikker på nettet også). Evt ville jeg bare ringt og spurt reiseselskapet. Ikke noe du ordner på forhånd i allefall. GOd tur!
Madison Skrevet 24. juni 2003 #3 Skrevet 24. juni 2003 (ta med us dollar, mye enklere når du skal orde det) ordnes der nede som gjest sa forresten.
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #4 Skrevet 24. juni 2003 20 dollar pr pers. Da du ankommer flyplassen må du først i kø for visum. Du får to lapper i passet, så i passkontroll hvor de blir stemplet. Ved utreise bli visumet stemplet på nytt. Visumet gjelder 1 mnd. Er usikker når det gjelder barn, men de må vel ha eget pass over en viss alder(?) så da må det vel betales for de ogå.
Kosejente Skrevet 24. juni 2003 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2003 Takker for svar... ...trodde jeg måtte søke eller noe på forhånd.... Når det gjelder pass, så tror faktisk man må ha det til barna fra de blir født...nye regler for ikke så lenge tilbake....
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #6 Skrevet 24. juni 2003 charter selskapene ordner dette før du reiser, slik at du får visumet ditt når du kommer på flyplassen, sparer da mye tid når du kommer til Tyrkia, for de er ikke av de raskeste
Kosejente Skrevet 24. juni 2003 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2003 ok...da går det av seg selv da...hørtes litt tryggere ut.... Har ikke bestillt turen ennå, venter på at sjefen min skal komme hjem fra ferie...slik at jeg kan få innvilget en uke ferie som jeg ikke har igjen....får prøve å jobbe den inn eller ta ferie uten lønn....
Madison Skrevet 24. juni 2003 #8 Skrevet 24. juni 2003 Nei du ordner det når du kommer til flyplassen. Ha med 20 doller pr.pers. Er noe kø, men tok ikke spesielt lang tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå