Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser så og si aldri på TV shop, og når jeg først gjør det tenker jeg alltid at alt ser for fantastisk ut til å være sant.

Men her om dagen så jeg "Sheer Cover Mineral Foundation".

Denne funker sikkert ikke tenkte jeg først, men ble mer og mer redd for å gå i TV shop fellen, og slo av tven. Hvor mange ganger har jeg ikke hørt om folk som har prøvd det ene vidundermiddelet etter det andre, som har blitt skuffet...

Men jeg er litt nysgjerrig på denne foundationen.

Hun på tven sa at hvis man ikke var fornøyd etter 40 dager, kunne man sende den tilbake og få igjen pengene. Selv om krukka var tom! Da ble jeg enda mer skeptisk og tenkte at det går vel ikke an! Sende inn en tom krukke og få tilbake pengene sånn helt uten videre..?

Må man ikke bevise at den ikke funket som lovet?

Har noen her erfaring med den? Har litt lyst til å prøve... Men hallo, den er fra TV shop...

Videoannonse
Annonse
Gjest WildRider
Skrevet

Sitter med samme tankegang som deg, og håper noen kan komme med erfaringer! :)

Skrevet

Heia,mener det ligger en tråd her om det ;-))

Skrevet

Vil anbefale deg å ta et søk i velvære & kosmetikkdelen av forumet. Du finner nok mer der.

Skrevet

Har prøvd og ble VELDIG skuffa. Som du skriver, det er greit å holde seg unna Tv Shop produkter, har aldri hørt noen beskrive disse som spesielt bra.

Sheer Cover inneholder også bismuth oxychloride, noe mange ikke kan bruke.

Gjest Gjest_Tilli.._*
Skrevet

Hei.. Jeg prøve Sheer Cover og er kjempe skuffet. Ikke kast bort penger på det!

angrer veldig mye!!!

• 4 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Det er nok ikke helt lurt å stole på tvshop nei, men jeg kjøpte proactive og jeg må si at jeg aldri har prøvd et bedre renseprodukt! Det var virkelig vidunderproduktet for meg, så noe bra kommer det nok innimellom på tvshop også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...