Prikketekoffert Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 I morgen skal jeg kvinne meg opp til å fortelle min aller beste kompis hva jeg føler for han. Det kan gå begge veier... Crap. Men jeg må. (kan ikke ombestemme meg nå, har tenkt på dette veldig lenge). Jeg orker ikke lenger late som jeg ikke føler det jeg føler, og jeg vet han kommer til å forstå hvordan jeg har det, for i fjor var det omvendt. da var han den som hadde følelser for meg. Dumme meg, jeg skulle innsett hva jeg følte da, men det gjorde jeg ikke. dumme, dumme meg. Å, Ave Maria, jeg håper alt ordner seg.. *nervøs*
Gjest Somdeg Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Åh masse masse lykke til! Ikke ombestem deg! =) Jeg gjorde det like før jul! Han hadde også hatt følelser for meg tidligere, men jeg innså ikke mine for han. Han ble helt paff og snakka ikke til meg på noen dager :o Så kontaktet han meg i romjula for å snakke mer om det. Møtte han endelig første nyttårsdag og vi fikk snakket ut om alt. Vi ble enige om å la dette roes ned et par dager, og om vi føler det samme så skulle vi gi det en sjanse ! :D Works for me!
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Lykke til! Gjorde det samme selv for 10 år siden, og nå er vi lykkelig gift og har et barn sammen.
Gjest virvelvind Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 Kjempemasse lykke til Må si jeg beundrer motet ditt!
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 Lykke til! JEg var en av dem som kom for sent, mens jeg stod og tumlet over at han hadde fortalt meg han hadde følelser for meg, så brukte jeg ca to uker på å la det synke inn og finne ut hva jeg føler. Da hadde han allerede fått seg DAME og kom til meg for å SKRYTE! Drittfyr. Verste var at vi var skikkelig gode venner og etter at han ble sammen med hun nye så så jeg han aldri igjen:/
angeleyes Skrevet 7. januar 2009 #9 Skrevet 7. januar 2009 Lykke til! Krysser fingrene for at det går bra:)
Gjest LanaLane Skrevet 7. januar 2009 #10 Skrevet 7. januar 2009 Si fra hvordan det gikk! Jeg har Ave Maria på hjernen for tiden, tar det som et tegn på at det går bra for deg
Lizz84 Skrevet 7. januar 2009 #11 Skrevet 7. januar 2009 I morgen skal jeg kvinne meg opp til å fortelle min aller beste kompis hva jeg føler for han. Det kan gå begge veier... Crap. Men jeg må. (kan ikke ombestemme meg nå, har tenkt på dette veldig lenge). Jeg orker ikke lenger late som jeg ikke føler det jeg føler, og jeg vet han kommer til å forstå hvordan jeg har det, for i fjor var det omvendt. da var han den som hadde følelser for meg. Dumme meg, jeg skulle innsett hva jeg følte da, men det gjorde jeg ikke. dumme, dumme meg. Å, Ave Maria, jeg håper alt ordner seg.. *nervøs* Masse lykke til:)
Gjest Gutt... Skrevet 7. januar 2009 #12 Skrevet 7. januar 2009 Dere er bestevenner og han har vært interessert i deg før... Fyr løs sier bare eg. Tviler på at han ikke vil gi det en sjanse i alle fall
Storm83 Skrevet 7. januar 2009 #13 Skrevet 7. januar 2009 Dette her går helt fint! Håper du forteller oss i morgen hvordan d gikk!! Lykke til!
Kosemose Skrevet 7. januar 2009 #17 Skrevet 7. januar 2009 Lykke til! Jeg var i lignende situasjon for 15 år siden, men da var jeg for sent ute. Han hadde vært forelska men hadde gått videre da jeg omsider bestemte meg for å handle... Håper du ikke er for sent ute! :-)
breathless* Skrevet 7. januar 2009 #20 Skrevet 7. januar 2009 Å, masse masse lykke til ! Har vært i samme situasjonen som deg, bare at jeg innså det litt før, så føler med deg! You go girl!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå