Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Synthia
Skrevet

Vi har vært sammen i 4 måneder, så tok en måneders pause. Pausen var grunnet hans usikkerhet..Han sa at på grunn av jobb og slikt han ikke hadde tid for kjærlighets livet. Dette gjorde meg selv sliten. Så vi gjorde pausen offesiell.

Men han ville holde en form for kontak, noe jeg ikke likte og sa klart i fra. Det hjalp ikke han fortsette. Jeg ble så rasende samtidig lei og hjelpeløs for følelsene jeg har for ham er for sterke. Han skrev bla. at han savner meg og tenker masse på meg og kan ikke hjelpe at det er saken.

Tilslutt ga jeg ham et ultimatum via sms, "enten vil du være med meg, eller lar du meg være i fred for godt¨, tenk på det og ta kontakt når du er klar innen "fristen"" Han tok kontakt og sa at han har lyst til å prate med meg ansikt til ansikt. Han hørtes så positiv ut, sendte meg kyss (gjorde ikke det siden før pausen). Det meste rareste parten av alt var at han spurte om jeg + barna mine hadde lyst til å møte familien hans! Skulle gjerne møtt familien hans, men hvorfor nå? VI han jo MYE å snakke om oss i mellom, hvorfor snakke om å treffe familier til hverandre?

Jeg treffer ham snart for å prate. Jeg vet ikke hva jeg skal si!

Har noen noen nåd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...