Gjest :) Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Fikk et shoppe-på-ebay-kick i kveld. Har aldri shoppet der før, men har en paypal-konto som eg har brukt før (for lenge siden). Så problemet; jeg har flyttet siden sist jeg brukte paypal, med den følgen at paypal'en er registrert utenlandsk, der jeg bodde før, mens ebay-kontoen er registert på norsk adresse. Hvor i huleheitaste ender pakken min så? (Worst case, så får den som nå bur i min gamle leilighet en pakke.. Men jeg vil helst ha den selv;))
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Det du har bestilt blir sendt til adressen du har oppgitt på ebay, vil jeg tro. Du kan eventuelt sende en mail til selger(e) og oppgi adressen din for sikkerhets skyld.
Gjest :) Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Det du har bestilt blir sendt til adressen du har oppgitt på ebay, vil jeg tro. Du kan eventuelt sende en mail til selger(e) og oppgi adressen din for sikkerhets skyld. Thanks! Skal ta å sende en mail til selger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå