Gjest Gjest_forvirra_* Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Hva slags underskjørt kan man ha under en kjole med empireliv? Har kjole med litt sånn "middelalderstil", men ser jo at jeg må ha noe under. Hvor i all verden finner man underskjørt som er beregnet på sånne kjoler? Hjelp...?
^^Belle^^ Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Du kan vel ikke stikke innom en brudesalong da? Der vet de det helt sikkert, hva som passer best og sånn.
Gjest Gjest_forvirra_* Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Nei, det er nok ikke så enkelt her ute i grisgrendte strøk...eneste brudesalongen innen 200 kms omkrets la ned driften i desember, så da må jeg nok reise langt for å finne kvalifisert hjelp. Men fins det underskjørt uten sånne ringer å få tak i? Kjolen min trenger bare å løftes litt ut, sånn at den ikke klistrer seg til beina, liksom. Klarer seg sikkert med et underskjørt med noen lag tyll eller lignende. Men jeg er jo i tvil om det fins spesielle underskjørt som er beregnet for å sitte langt opp, slik at de følger fasongen på kjolen.
^^Belle^^ Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Hmm, ja da blir det litt verre. Søk på ebay og se hva du finner der. Jeg har sett mange underskjørt uten ring nede, som bare stikker litt ut liksom. Og jeg skulle tro at alle underskjørt kan plasseres der du trenger dem. For sånn jeg forstod på deg at kjolen var, så sitter den stramt over puppene, og så går den ut nedover? Da er det jo bare å ''gasse'' litt ( ) med underskjørtet så er jo det fikset. Men husk å kjøpe langt nok da, siden du må ''gasse'' med det! Du kan jo også søke etter underskjørt til empireliv? På ebay kan du finne alt.
lirypa Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Hei! jeg skal også ha kjole med empireliv. I brudesalongen jeg var i sa dem at man brukte sånne underskjørt med ringer, men man kunne ta bort den/de øverste ringen/e ettersom hva man selv syntes var finest. Lykke til med jakten på det rette underskjørtet
Solstrålejenta Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Hva med noen av disse underskjørtene? De kan iallefall bestilles på nett.... Lykke til!
Gjest 20509 Skrevet 10. januar 2009 #7 Skrevet 10. januar 2009 Ta en titt på finn.no da. Søk på underskjørt så får du sikkert opp endel som selger underskjørt nytt eller brukt. Mange som selger der. Hvis det er 1 ring på underskjørtet nederst er det bare å ta av ringen. Ringen på mitt underskjørt går det ivertfall an å regulere inn ringen på også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå