Gå til innhold

Louisville

mia83

Anbefalte innlegg

Noen som har vært der? Hvordan er klimaet der i mars? Noen som vet om det går buss til Nashville derifra? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Noen som har vært der? Hvordan er klimaet der i mars? Noen som vet om det går buss til Nashville derifra? :P

Mannen min var nettopp i Louisville og han likte det (baade arkitekturen og utelivet) Jeg bor i Midtvesten og mange sier at Louisville er en av de kjekkeste byene i midtvesten. Jeg planlegger selv aa dra dit for aa besoeke slekt om et par uker.

Det gaar helt sikkert buss fra Louisville til Nashville (Greyhound gaar stort sett overalt). Jeg hadde ogsaa vurdert aa sjekke leiebiler hvis jeg var deg da bensin prisen er ganske billig for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min var nettopp i Louisville og han likte det (baade arkitekturen og utelivet) Jeg bor i Midtvesten og mange sier at Louisville er en av de kjekkeste byene i midtvesten. Jeg planlegger selv aa dra dit for aa besoeke slekt om et par uker.

Det gaar helt sikkert buss fra Louisville til Nashville (Greyhound gaar stort sett overalt). Jeg hadde ogsaa vurdert aa sjekke leiebiler hvis jeg var deg da bensin prisen er ganske billig for tiden.

Hei! Du må gjerne fortelle meg hvordan det var der når du kommer tilbake igjen :) Skal dit i mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Du må gjerne fortelle meg hvordan det var der når du kommer tilbake igjen :) Skal dit i mars :)

Det skal jeg gjoere. Mars er forresten en fin tid a dra til USA. Vinteren er forbi og vaaren har nettopp begynt. God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjoere. Mars er forresten en fin tid a dra til USA. Vinteren er forbi og vaaren har nettopp begynt. God tur!

Takk! Gleder oss veldig :) Vi skal til New York også, men der er vel klimaet mer sånn som her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Gleder oss veldig :) Vi skal til New York også, men der er vel klimaet mer sånn som her?

Jeg har ikke vaert saa mye i New York (dessverre) men tror nok at det er mer norske tilstander. Var der i midten av mars for et par aar siden og det var kjempekaldt. Anbefaler at du pakker votter og vinter jakke (selv hadde jeg kun en dongerijakke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vaert saa mye i New York (dessverre) men tror nok at det er mer norske tilstander. Var der i midten av mars for et par aar siden og det var kjempekaldt. Anbefaler at du pakker votter og vinter jakke (selv hadde jeg kun en dongerijakke).

Takk for tipset. Vet du om Louisville er et stort sted? Kan du se om du tilfeldigvis ser en bar der som heter Suzys bar, eller noe sånt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Louisville i fjor i april/mai i forbindelse med Kentucky Derby og elsket det! Var varmt og godt og gikk med kjole hele dagen. Byen er på størrelse med Oslo ca, bare at de er så midtvest og så hyggelige at det er ikke måte på =) Har en kamerat som bor der, og vi skal til han igjen nå i år. Utelivet er også bra, liten sånn bargate, hvor det bare er masse masse utesteder.

Var også i NY rett før, og da var det surt og kaldt. Regna og blåste fælt. Men tror vi var litt uheldige med en storm som kom inn idet vi var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset. Vet du om Louisville er et stort sted? Kan du se om du tilfeldigvis ser en bar der som heter Suzys bar, eller noe sånt? :)

Sjekket med mann og svoger som ikke husker aa ha sett en bar som heter Suzy's bar. Kanskje best aa sjekke med de som jobber paa hotellet eller turist informasjonen. Jeg vet ikke helt hvordan det fungerer i Louisville, men i flere byer her i USA er det helt vanlig med utesteder og barer i forstader ogsaa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket med mann og svoger som ikke husker aa ha sett en bar som heter Suzy's bar. Kanskje best aa sjekke med de som jobber paa hotellet eller turist informasjonen. Jeg vet ikke helt hvordan det fungerer i Louisville, men i flere byer her i USA er det helt vanlig med utesteder og barer i forstader ogsaa.

Jeg sa feil.. det er ikke i Louisville Suzy's bar ligger, men i Nashville evt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut at det er Tootsie's i Nashville :) Ikke Susy's bar

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...