Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Litt usikker på hva du egentlig mente, men mener du at shampoo i fast form (finnes virkelig det lenger!?) gjør at håret blir lengre? I så fall er svaret NEI, det har ingen betydning. Sunt kosthold, og generelt god omsorg og pleie er det beste for håret ditt. God hodebunnsmassasje kan stimulere hårveksten, men neppe i så vesentlig grad at det blir mye lengre. Klipp tuppene jevnlig, sørg for å holde håret sunt og pent, så blir det gradvis lengre. Men noen miralkur finnes ikke og mange har visst en makslengde for hvor langt hår de får i det hele tatt.
Daiquiry Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Ja, jeg bruker det på datteren min og den funker! ;-)
Gjest Gjest_kiki_* Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 jeg har nettop kjøpt shampoo og balsam i dag fra adam og eva frisør skal skrive om det virker cirka i august 09
Gjest Gjest_hår_* Skrevet 3. juli 2009 #7 Skrevet 3. juli 2009 Jeg har brukt den i mange år. På meg virker den. Det er ikke store forskjellen skal sies. Håret vokser ca 5 cm ekstra pr år ( 0,4cm ekstra pr mnd) Bruker opp en flaske shampoo og balsam på ca 1-2mnd. Altså du får 5 cm ekstra hårvekst for 4800 kr i året. Flaskene koster 400 kr tilsammen.
Gjest Gjest_hår_* Skrevet 3. juli 2009 #8 Skrevet 3. juli 2009 så jeg kan ikke si at det går så FAST akkurat hahaha
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #9 Skrevet 3. juli 2009 Hvilken av de Lush shampoene skal gjøre at håret vokser fortere?
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #10 Skrevet 3. juli 2009 Tror folk snakker om to forskjellige ting her Det ene er sjampo i fast form som såpestykker og det andre er en sjampo og balsam som heter f.a.s.t. Det er den som får håret ditt til å vokse raskere visstnok... Satser på at det oppklarte det litt
Gjest Sandbekken Skrevet 4. juli 2009 #11 Skrevet 4. juli 2009 Haha! full forvirring på kg menmen, jeg henger meg på her og venter i spenning på situasjonsraporten ;P
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2009 #12 Skrevet 4. juli 2009 Den shampoen og balsamen er bare noe tullball... Håret vokser ikke noe raskere av det. Derimot kan jeg skrive under på en heftig eksem med medfølgende flass som følge av den shampoen.
Brianna Skrevet 5. juli 2009 #13 Skrevet 5. juli 2009 Jeg prøvde også f.a.s.t shampoen, men endte med at jeg ga den videre til en venninne... den funket ikke noe særlig, og den tørket ut håret! Ikke verdt pengene, etter min oppfatning
Gjest ex frisør Skrevet 6. juli 2009 #14 Skrevet 6. juli 2009 Jeg syns hvertfall at håret mitt vokste fortere når jeg brukte den... Men jeg reagerte veldig med kløe i hodebunnen av den, så ville ikke anbefalt den til noen...
Gjest Gjest_veronica_* Skrevet 1. februar 2010 #15 Skrevet 1. februar 2010 Brukte fast shampoen og balsamen for to år siden ca. og i starten syntes jeg den hjalp, men! håret ble slitt, tørt og fikk ikke til å børste det. Håret vokste, men det slet jo rett av igjen. jeg klipte det, stusset det, men håret ble fort slitt igjen. Og når man begynner å klø så er det et tegn på at håret vokser husker jeg klødde myye, og fikk da høre at det er tegn på at håret vokset. Har sluttet med fast, og bruker nå heller b vitmainer. Så mye bedre, både håret, huden og neglene blir mye finere, og håret har aldri vært finere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå