Nana Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Når jeg bruker spinningsko så dovner føttene bort og jeg får utrolig vondt under fotbladet. Opplever ikke dette når jeg bruker vanlige joggesko. Har to par spinningsko og det er det samme med begge. Har søkt litt på nettet men har bare funnet innlegg som handler om motsatt problem.. Noen som har det som meg og vet HVORFOR? Skoene er ikke spesielt trange eller stramme, jeg har til og med latt være å snøre de igjen for å prøve om det var forskjell. Vil jo helst bruke spinningsko pga teknikk..
Mazilla Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Kan du justere plasseringa av "festet" under? Jeg kan flytte de metalldingsene under skoa, og merka fort hvor det var riktig å ha de. Kanskje det hjelper?
Nana Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 God ide! Vet du hvor/hvordan de skal være? Tror jeg skrudde de på selv i sin tid så godt mulig festene er helt feil :-)) Har spurt på treningssenteret men de var ikke mye til hjelp :-(
Gjest svanungen Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Hei! Jeg får også tidvis ganske så vondt under føttene med spinningskoene. I starten var det helt forferdelig, hadde lyst tli å kaste skoene langt.. Men så justerte jeg denne klipsen under, og spinning ble plutselig noe helt annet! Tror det er veldig individuelt hvor man føler at klipsen fungerer best. Jeg må ha klipsen festet så langt bak som mulig. Ta eventuelt med deg en passende Umbraco-nøkkel neste gang du skal spinne, og forsøk å justere skoene underveis. Du må nesten bare forsøke deg frem, se hva som passer for deg. Jeg får fremdeles litt vondt under føttene dersom jeg kjører lange spinningøkter (2-3 timer), men det er ikke så ille som det var i starten. Så går bra Lykke til!
Mazilla Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har de også på det bakerste hakket, men dette er som svanungen sier individuelt. Det er jo en grunn til at de har flere mulige plasseringssteder.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå