Mrs. B Skrevet 24. juni 2003 #1 Skrevet 24. juni 2003 Nå kan man laste ned MSN Messenger 6.0 med en del artige forandringer! Her er linken: > http://messenger.msn.no/download/v6preview...ew.asp?client=1
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #2 Skrevet 24. juni 2003 kult, jeg holder på å laste den ned nå... men det er jo bare på forhånd da.. når kommer den "ekte?"
Silfen Skrevet 24. juni 2003 #3 Skrevet 24. juni 2003 Den har jeg hatt en måneds tid nå og den er ganske artig. Legge til egne smilyer, vise bilde av seg selv o.l.
Mrs. B Skrevet 24. juni 2003 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2003 Jeg har installert den og merker ikke mye til at den ikke er helt ferdig enda. Var verdt det synes jeg.
Nala Skrevet 24. juni 2003 #5 Skrevet 24. juni 2003 Har hatt denne i noen uker ja. Morsomt med de nye mulighetene
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #6 Skrevet 24. juni 2003 pokkern, man kan jo ikke ha den på engelsk jo! jeg har familiemedlemmer som bare snakker engels.. nå finner jeg ikke tilbake til den.. noen som vet? da jeg foprandret språket, fikk jeg bare min gamle versjon..
Gjest care Skrevet 24. juni 2003 #8 Skrevet 24. juni 2003 Oki, men hvorfor ligger både den nye og den gamle messenger instalert. Jeg trodde den nye erstattet den gamle. Kan noen fortelle meg hvordan jeg fjerner den gamle utgaven?
@lfa Skrevet 24. juni 2003 #11 Skrevet 24. juni 2003 De som trenger vil ha engelsk versjon, kan bare fylle ut .com i stedet for .no i adressefeltet. :blunke:
Silfen Skrevet 24. juni 2003 #12 Skrevet 24. juni 2003 Jeg lastet ned den nye på norsk, men da fikk jeg bare en vanlig msn! *skrekk* Skynde seg å bytte.
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #14 Skrevet 24. juni 2003 Skal være litt forsiktig med Linuxpropagandaen min her, men..... Jeg bør slenge ut en liten advarsel når jeg ser folk betingelsesløst laster ned Messenger, synes jeg. Det er akkurat det Microsoft vil du skal gjøre. Hvorfor? Jo, fordi da låser man på en måte folk til Windows og Microsofts produkter. Legg merke til at Microsoft kun har Messenger tilgjengelig for Windows. Hvis man sitter med et annet OS enn Windows, så kan det faktisk by på problemer hvis man vil ha kontakt med "Windowsfolk". Smart av Microsoft? Tja.......lett å gå i fella vaffal, når det første man blir møtt av når man akkurat har fått seg ny PC, er å få MSN mitt i fleisen. Nå er Messenger egentlig en ganske simpel sak, som nå nylig har fått features som andre "prateprogrammer" har hatt i åresvis. Tenk dere litt om før dere installerer MS Messenger. Er det disse features akkurat du har bruk for? Ønsker du deg noe MER? Har jeg behov en mer åpen protokoll? Det går an å bruke hodet litt...... Hva med ICQ? Hva med Jabberprotokollen, som har MANGE klienter til ett hvert behov? Søk på "IM klients" på Goggle, så skal dere se hvor mye rart som dukker opp, som "Windowsfolk" aldri har hørt/lest om. Joda MS Messenger er fin å se på, men den er ikke stort mer heller, desverre. Nullet (som ikke gidder å logge seg inn pga "invalid_session")
Mrs. B Skrevet 25. juni 2003 Forfatter #15 Skrevet 25. juni 2003 Dere som sier dere kun fikk den gamle versjonen... har dere restartet maskinen? Det krevde min at jeg gjorde, og før jeg gjorde det hadde jeg kun den gamle.
Gjest Donna Skrevet 25. juni 2003 #16 Skrevet 25. juni 2003 Jeg har lastet ned den - og jeg fikk beskjed om å oppdatere her om dagen og det har jeg også gjort. Bra messenger synes jeg. MEN det dumme er at man etter hva jeg finner ut ikke kan ha forskjellige bilder som avater - men må ha det samme slik at alle kontaktene som er online kan se hvilket bilde man har. Hvis man ønsler et bilde av seg selv når man snakker med en - så kan altså alle de andre også se dette bildet ..........eller finnes det andre måter å gjøre det på??
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #17 Skrevet 25. juni 2003 Jeg har lastet ned den - og jeg fikk beskjed om å oppdatere her om dagen og det har jeg også gjort. Bra messenger synes jeg. Hallo?!?? Hjernedød? Jeg kan ikke la være å le litt av dere jenter (jeg burde vel egentlig ikke). Dere er for lettpåvirkelige, begynn å tenke litt selv!! Nullet
Gjest Donna Skrevet 26. juni 2003 #18 Skrevet 26. juni 2003 Lettpåvirkelig - og hva mener du med det?
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2003 #19 Skrevet 28. juni 2003 gledesdreper, kansje noen er fornøyd med windows
Midnattsol Skrevet 28. juni 2003 #20 Skrevet 28. juni 2003 Hallo?!?? Hjernedød? Jeg kan ikke la være å le litt av dere jenter (jeg burde vel egentlig ikke). Dere er for lettpåvirkelige, begynn å tenke litt selv!! Nullet Sa Nullet! Og ja, jeg har den mye messenger, selvfølgelig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå